pmbpictures Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ønsker kritikk på et bilde jeg tok av ungen til en familie vi hadde besøk av. Første gang jeg har tatt bilder av småbarn, og lurer på hva dere synes generelt om bilde ( farger, for tett/vidt, komposisjon, innstillinger ) og hva jeg kan forbedre til neste gang. Legger ved farge og svart/hvitt. 2500 iso 50mm f1.8 1/60 sec Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Du har vertfall fått til det mange andre sliter med, det og fange selve ungen. MEN mener at du burde ha valgt og ligge litt mer til venste slik at ballene til høyre ikke kom med, på den måten ville ungen også vert mer i midten av bilde, tenker da noe mer som dette Nå kan ikke jeg gjøre hva jeg hadde helt ønsket med dette råmatrielle du har, dette er også min mening, og ikke andres mening Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Du har vertfall fått til det mange andre sliter med, det og fange selve ungen. MEN mener at du burde ha valgt og ligge litt mer til venste slik at ballene til høyre ikke kom med, på den måten ville ungen også vert mer i midten av bilde, tenker da noe mer som dette Nå kan ikke jeg gjøre hva jeg hadde helt ønsket med dette råmatrielle du har, dette er også min mening, og ikke andres mening Skjønner veldig godt hva du mener, og må si meg enig : ) - Takk : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå