FpsStu Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 har ixus V3... Men virker som om den bare kan ta opp 30sek om gangen... går det ann å endre på dette? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ja du kan ta i 3 minutter men da i en mindre oppløsning. Oppløsningen du bruker nå er på 640*480. Du kan ta 3 min video i halvparten av denne kvaliteten. Velg video modus, og så menu eller func, husker ikke helt hvor det ligger. Sjekk manualen din Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 ingen måter å tweake til ubegrenset? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ikke som jeg vet om, det går sikkert an å lage til en ny firmware som omgår denne sperren, men tror ikke det finnes. Tviler på at det er en begrensning på 3 min i hardwaren på kameraet. 3 min sperren er nok bare for å senere kunne tilby nye kameraer med 4 min opptaks mulighet eller mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå