Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok. takk for svar

Lyst til å lage en for meg? Med betaling selvfølgelig :-)

Og du er villig til å betale for hver enkelt time etterhvert, uavhengig av hva utfallet blir? Isåfall kan det jo være flere som er interesserte.

 

Hvis ikke; det har lett for å bli et stort sprik mellom hva man ønsker / drømmer om, og hva som blir det faktiske resultatet.

 

Det er ikke noe særlig om du lover gull og grønne skoger til utvikleren, når programmet er blitt populært, og du har begynt å tjene mange mange kroner små.., for ting går ikke alltid som planlagt.

 

Sjansen er også stor for at noen andre allerede har lagd programmet du drømmer om (og kanskje mye bedre enn du noengang ville klart...).

 

Tips: Gjør et søk i Android Market, så slipper du å kaste bort tiden din (og andres).

 

Obs: Bare å komme igang med et sånt prosjekt, vil koste mange mange tusen.... Ideen din bør derfor være svært svært god, og ikke-eksisterende for at man skal vurdere å gå igang.

Endret av droidy
Lenke til kommentar

Ok, ser hva jeg finner ut av. Mulig det ender opp med en eller annen kjip excel fil med formler i stedet da. Vet iallefall at det ikke finnes noe tilsvarende på Market men det blir nok veldig veldig smalt brukerområde

Formler?

 

Det finnes hundrevis av matteprogrammer som gjør alt mulig rart, fra enkel brøkregning til å kalkulere neste dommedag.

 

Er du derfor helt sikker på at det ikke eksisterer noe som ligner?

Lenke til kommentar

Nå som dommedag er utsatt fra desember 2012 til en eller annen gang uti 2040 så vet jeg ikke om jeg stoler på den :-).

 

Har søkt igjennom og har iallefall ikke funnet noe som helst

Om det er noe selvlagde greier, svært kreativt, så for all del, prøv deg gjerne hvis du virkelig ikke finner noe tilsvarende i Android Market.

 

Hvor mye arbeid tror du at det blir da?

 

- Antall "skjermer" i applikasjonen?

- Hvor mye innhold i hver av disse?

- Hvor mye handling for hver komponent?

- Hvor fancy vil du ha alt sammen (eget design?)

- Skal noe (mellom)lagres?

- Bruker du nettverk/Internett, andre tjenester??

- Blir det mye tung logikk som skal inn i koden?

Endret av droidy
Lenke til kommentar

Har lagt med excel-fil som jeg har hatt som en grunnfil på pc'en min.

Bruker skriver inn luftmengde et sted mellom E4-E16 og får da lufthastighet i feltet ved siden av eller skriver inn lufthastighet på I4-I16 for å regne over til luftmengde.

Endret av RTH666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...