Pesch Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Etter at laderen min gikk i stykker kjøpte jeg en kensington universallader, og nå når jeg skal f.eks oppdatere windows ber maskinen meg om å koble i laderen selv om den allerede står i. Noen som har en løsning på problemet som ikke innebærer å kjøpe ny pc/lader (eller anskaffe meg mac) Har en compaq presario cq71. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er systemer i win som søker etter om du har riktig lader tilkoblet. Er vel ment for at ikke folk skal plugge til hva som helst. Lenke til kommentar
Pesch Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Er det mulig å overkjøre de systemene? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Høres ut som at pluggen ikke passer 100%. Prøv om en annen passer noe bedre, evt. beveg litt på pluggen. Du er sikker på at det faktisk er laderen din som er gåen, og ikke ladepluggen i maskinen? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Sjekk at maskinen blir fysisk ladet når laderen er plugget til, kontaktene på disse universalladerne passer ikke alltid perfekt. Mao vri litt på kabelen og prøv oppdatering igjen. Lenke til kommentar
Pesch Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Med en gang jeg plugger i laderen så lyser ladelyset på maskinen, men på skjermen viser den at pcen går på batteri. Laderlyset går også av igjen etter en liten stund. Den lades helt opp men viser fortsatt at den går på batteri. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg gjetter på at laderen du har skaffet har for lav spenning. 1 Lenke til kommentar
Pesch Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Det viste seg at jeg har brukt feil plugg på universalladeren. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå