~Xaakoh~ Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Heisann! Sitter å grubler på kjøp av ny pc(nå dagens pc er snart 4år) Når jeg først kjøper pc, kjøper det som er "best" Kort sakt så blir det ikke akkurat gaming, det foregår på xboxen. Blir endel nedlasting, se filmer,mye nettsurfing, entertainment generelt sett, kanskje video redigering etterhvert. Så skal den kunne holde en god del år. Noen krav jeg har stilt er: I7,8GB RAM,7200RPM harddisk,1920x1080 full hd skjerm,1000-2000 dedigert videominne,17'3 tommer" Så jeg har sett på disse to: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=656312 og denne: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=656680 hvem ville du valgt og hvorfor? kan også komme med andre foreslag på laptop, så lenge de har mine krav. Takker for svar! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 G73 har LANGT kraftigere skjermkort, men her omtrent ikke batteri og veier omtrent en kilo mer siden det ikke skal spilles noe spill ville jeg valgt N75SL, litt mer flyttbar og mer batteri, samt blu-ray og ekstern basshøyttaler hvis det trengs Lenke til kommentar
~Xaakoh~ Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 G73 har LANGT kraftigere skjermkort, men her omtrent ikke batteri og veier omtrent en kilo mer siden det ikke skal spilles noe spill ville jeg valgt N75SL, litt mer flyttbar og mer batteri, samt blu-ray og ekstern basshøyttaler hvis det trengs Ja du sier noe der, hørte batteri varer 30-60min eller noe på den xD design messig syns jeg G74SX var litt mere robust, men n75 er nok kanskje mere tilpassa mine behov ja. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hvis N75SL har har samme høytalerløsning (noe den sansynligvis har) som NF75 får du meget god lyd når man bruker den ekstra wooferen. Lyden er ganske bra uten den også. Skal maskinen brukes til film ville jeg ha gått for N75SL og godlyd. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hvis N75SL har har samme høytalerløsning (noe den sansynligvis har) som NF75 får du meget god lyd når man bruker den ekstra wooferen. Lyden er ganske bra uten den også. Skal maskinen brukes til film ville jeg ha gått for N75SL og godlyd. N75SL og NF75 er vel samme PCen bare at skjermkortet har fått nytt navn Lenke til kommentar
~Xaakoh~ Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Er veldig keen på G74SX, hørt veldig mye om den og fått den anbefalt, kommer stortsett til spille på xboxen men fare for at kan bli noe etterhvert. men den har mye bedre kjøling og skjermkort, mye tøffere design syns jeg. ligger til 10290 på mpx, så blir 295kr forskjell på pcene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå