sykkeljon Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Hei! Kjøpte ny sykkel i høst men finner ikke ut hva slags sykkelpumpe jeg trenger. Butikken der jeg kjøpte sykkelen er lagt ned. Aldri vært borti denne type patent før. Fikk ikke til å laste opp bilder, så oppretta en blogg: http://sykkeljon.blogg.no/?c=1330722463 Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Guest_man Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 ring ned til noen som driver med de dekka eller sykkelen din for eksempel en butikk eller ett firma Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Det er en presta ventil. Presta er da sannsynligvis det mest vanlige på sykler, nå for dagen. Tipper på att du har en såkalt bilventil, som er det mest vanlige på billigsykler. Kjøp en pumpe for presta , evt kjøp en kombipumpe (for begge) Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Kjøp en pumpe for presta , evt kjøp en kombipumpe (for begge) Tiltredes. Praktisk talt alle nye sykkelpumper tar både prestaventiler og schräder (bilventil), tar de bare en er det presta. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå