ch33p0x Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Hei! I de siste dagene har jeg hatt tikkelyd i høyre øret. Høres ut som en tikkende klokke, bare raskere, 3 tikk for hver gang ca. Det er ganske ofte. Noe som er meeeeget irriterende. Jeg mener å huske at jeg har hatt det før, men det gikk fort over. Men nå har det vært i en del dager. Så jeg lurer veldig på hva det kan være? Jeg har ikke øresus eller noe i den duren, men av og til kan det og høres ut som når man prøver å knekker ledd på kroppen men at man bare hører bruskene lager lyd uten den knekkelyden. Forstår? Jeg har ikke hørt på noe form for høy musikk i det siste. Jeg har bare jobbet veldig mye og stresset en del. Jeg har ikke noe vondt i øret, som jeg kan kjenne. Men når jeg skriver det, så syntes jeg at det kjennes ut som det er litt press inn i øret. Jeg har lest litt om tinnitus. Men jeg vil ikke tro at det er det? Med mindre det kan være en annen form for tinnitus? Endret 2. mars 2012 av ch33p0x Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har du nettopp vært forkjølt? Jeg bruker å få sånn om bihulene har vært litt tette... Lenke til kommentar
ch33p0x Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Har du nettopp vært forkjølt? Jeg bruker å få sånn om bihulene har vært litt tette... Nei det har jeg ikke. Det er ganske lenge siden jeg var det Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg fikk høre av legen at det var musklene i øregangen en plass som trakk seg sammen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Det er nok snakk om veske i øretrompeten som blir tykkere. Det er rett og slett snørr som skaper blokkeringer i øretrompeten, noe som fører til trykk i øret. Trykket kan lette når man snakker, svelger, snyter seg eller spiser. Da kan man høre slike klikkelyder. Du kan prøve å puste inn vanndamp og se om noe noe løser seg opp, og renner ut av nesa di. Endret 3. mars 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg lurer på om det er din indre klokke du hører... Fra spøk til at jeg er enig i posten til Kakemot. Du kan også prøve med trykkutjevning ved å lukke munnen, holde for nesa å blåse. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Fett at noen kom med svar, skal teste det selv neste gang for jeg opplever det fra tid til annen.. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kan være ørevoks. Det kan hjelpe med Revaxør: http://www.orionpharma.no/page?id=3103 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå