protoneedhelp Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 hei! jeg er en gutt som leter etter billig chinos på urbanshop.no (kanskje på butikken deres også) selger de chinos til 299 kroner. Jeg lurer på om det finness chinos som er billigere? jeg bor i oslo.' takk på forhånd Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 De på Cubus koster nok noe mindre tror det var 2 for 300 kanskje, men kvaliteten syns jeg er dårligere enn på på urban. De fra urban har også mye bedre passform. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Er de på urbanshop de som absolutt alle fjortisser går i? Ville gått for noe annet... 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Nesten alle går jo rundt med de chinosene, selges på urban, carlings osv. Endret 2. mars 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 På Cubus selger de chinos til 149kr pr stk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 det er tilbud på chinos på topman nå. helt ned til 8 pund. har et par derfra og jeg synes de er helt greie Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Zara og hennes? For trange imo. Samme med H&M. Skin tight legs jo... Trrnger virkelig noenchinos som ikke er trange. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Chinosene på Dressmann er helt greie i fasong og har ikke en stygg logo som vises på ræven. Selv sverger jeg litt til H&M. Selv om kvaliteten ikke er 100% så sitter de som et skudd på meg, og prisene varierer mellom 199 til 299. Kjøpte meg en khaki bumulsbukse med skinny leg og stretch på H&M denne uken, noe av det bedre jeg har vært borti av bukse på lenge Kan vel nevnes at HM har chinos i forskjellige fasonger. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 HVis du sliter med for trange chinos (det gjør jeg også, latterlig store legger ift livvidde), så kan jeg anbefale dockers chinos. Du får de ikke til god pris i Norge (i overkant av 1000 kroner), men jeg fikk to par fra Styleforum for 500. Så plukk opp noen hvis du ser noe i USA eller kommer over noen på Styleforum. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 HVis du sliter med for trange chinos (det gjør jeg også, latterlig store legger ift livvidde), så kan jeg anbefale dockers chinos. Du får de ikke til god pris i Norge (i overkant av 1000 kroner), men jeg fikk to par fra Styleforum for 500. Så plukk opp noen hvis du ser noe i USA eller kommer over noen på Styleforum. Det spørs, har hørt at Dockers Alpha Khakis er veldig tapered. Hvilke har du? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Det er nettopp de jeg har, og de er ikke veldig tapered. 7.25" leggåpning på mine i str 30. Vanligvis når jeg prøver chinos hos H&M ser de seriøst ut som tights rundt leggene mine, men disse strammer ikke. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Dressmann sine chinos har veldig store ben. De sitter løst på meg, og jeg har som oftest det motsatte problemet. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg ble overrasket over hvor godt Dressmanns chinos satt på meg. Synd at det var teite detaljer på baklommene og stygge sømmer her og der. Mener å ha prøvd noen for en stund siden som var langt løsere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå