brukar2341 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Awws shit, sorry for sent svar. Takk så mye olestokk, og Wizzlee, Pcen i seg selv koster ca 13k, men så kommer tilbehøret itilleg, og det ligger på 6k Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Öh! Take cover, noob question incoming! Jeg er litt usikker, men har du valgt et "Motherboard" til meg, for jeg ser på newegg, og jeg kan ikke huske jeg har noe motherboard, følger det med kabinettet gjerne? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 jeg har ihvertfall satt det opp, Asus P8Z68-V Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 jeg har ihvertfall satt det opp, Asus P8Z68-V Selfølgelig, dumme meg xD Men jeg hørte han duden snakka om at prossesoren måtte passe til motherboardet, eller hva det nå en heter, har du valgt slik at det passer ? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 jeg har ihvertfall satt det opp, Asus P8Z68-V Selfølgelig, dumme meg xD Men jeg hørte han duden snakka om at prossesoren måtte passe til motherboardet, eller hva det nå en heter, har du valgt slik at det passer ? jepp Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Og hva med den ddr3 tingen, sånn som jeg har forstått det, så er det en annen type RAM? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Og hva med den ddr3 tingen, sånn som jeg har forstått det, så er det en annen type RAM? DDR3 er det som er i oppsettet Lenke til kommentar
wampster Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 skjønner ikke hvorfor alle handler på komplett, det er jo så utrolig dyrt... Jeg fikk min: 2500k 250 billigere på komplett SSD 50 billigere på komplett 6950 400 billigere på komplett minne like billig skjerm 200 billigere på digitalimpuls noctua 100 billigere på komplett z68gen3 200 billigere på komplett ax850 150 billigere på digitalimpuls Prisene har forandret seg litt siden jeg kjøpte dog (~2mnd), men kan ikke si at jeg er enig at komplett er så utrolig dyrt. I tillegg har de (etter min mening) en fantastisk service. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 skjønner ikke hvorfor alle handler på komplett, det er jo så utrolig dyrt... Jeg fikk min: 2500k 250 billigere på komplett SSD 50 billigere på komplett 6950 400 billigere på komplett minne like billig skjerm 200 billigere på digitalimpuls noctua 100 billigere på komplett z68gen3 200 billigere på komplett ax850 150 billigere på digitalimpuls Prisene har forandret seg litt siden jeg kjøpte dog (~2mnd), men kan ikke si at jeg er enig at komplett er så utrolig dyrt. I tillegg har de (etter min mening) en fantastisk service. jeg satte opp samme oppsett som på første side på komplett, det ble 950Kr dyrere, slik er det hver gang jeg setter opp ett oppsett for noen servicen på komplett er god, ja, men mange sier dustin sin er like god, andre sier den er bedre av de deler jeg ville valgt av delene du har satt opp over: i5 2500K, 100kr billigere på dustin Intel 520 120GB, 100kr billigere på dustin Sapphire HD 6950 (1GB),150kr billigere på dustin Corsair Vengeance LP 8GB, 10kr billigere på komplett komplett selger den ikke :/ (dell U2312HM) Corsair H100, 350kr billigere på dustin (fordi jeg synes store lufttårn er støgge) Asus P8Z68-V/gen3, likt Corsair AX 850W, 150kr billigere på dustin Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Olestokk har peiling på hva han snakker om. Det oppsettet han satt opp ble en del dyrere på komplett enn på Dustin, men det er også noen ting som er billigere på komplett, f.eks Intel Core i5 2500k'en som var 5 kr billigere. Men jeg selv foretrekker komplett.no på samme vis som wampster, at de har en fantastisk service, og de har en veldig fin og oversiktelig side Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Og SoleStokk, kan ikke du bare finne den samsung CD shitten på komplett, klarer fan meg ikke finne den xD Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Og SoleStokk, kan ikke du bare finne den samsung CD shitten på komplett, klarer fan meg ikke finne den xD jau, det er denne men det er bare å ta en annen en hvis den er billigere Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Husk at frakten på komplett.no som regel er MYE dyrere en dustin.no Servicen hos Dustin.no er som regel bedre en komplett.no Leveringstiden er den samme Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Og SoleStokk, kan ikke du bare finne den samsung CD shitten på komplett, klarer fan meg ikke finne den xD jau, det er denne men det er bare å ta en annen en hvis den er billigere Lol, jeg må stoppe å være så usikker på meg selv xD Akkurat den jeg trodde det var, men jeg ville ikke ta feil. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Siden jeg ikke har peiling, så spør jeg om litt mer, vil jeg kunne filme imens jeg spiller, og vil jeg kunne være på skype/surfe imens? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå