ramses Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Finner ikke at det er opprettet noen tråd om pågående messe. Tenkte det kunne være greit med en Har vært der og vil si at jeg har litt blandede følelser. Mye spennende å se og mange dyktige folk å snakke med, og noen ikke fullt så dyktige. Folkene på Canon og Nikon synes jeg ikke leverer varene ift kunnskaper. Nikon folkene er i tillegg lite interesserte i å snakke. Synes de har en ovenfraogned holdning på enkelte spørsmål. Hadde en svært dårlig opplevelse med dem. Nikon henter seg inn med en fotoshoot med en fantastisk modell. Men med dog med en noe mangelfull intensjon med shooten fra nikon sin side. Japanphoto er store på messen. Veldig bra. Mye produkter og mye salg. Og fin presentasjon ac fotobok fra scenen. Olympus og Fuji er fraværende. Det er skuffende. Helt greie og interessante foredrag fra scenene. Utstillingen var fanstastisk. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 FotoVideo ? Akam's Oslogjeng har tenkt seg et tur opp til messeområdet Søndag, bare å slenge seg med hvis noen ønsker og se på gærningene Lenke til kommentar
ramses Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 FotoVideo ? Akam's Oslogjeng har tenkt seg et tur opp til messeområdet Søndag, bare å slenge seg med hvis noen ønsker og se på gærningene fotovideo er ikke der. Men de sendte meg gratis dit og ga meg gratis inngangsbillett. Jeg liker fotovideo 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå