Nikkor Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 Skulle jo komme nå etter kl9. Har ikke kommet til meg enda Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 Har ennå ikke fått besøk her heller. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 ingen ting her heller Lenke til kommentar
tasle Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 Skulle jo komme nå etter kl9. Har ikke kommet til meg enda Jeg har isolert et, du kan få det tilsendt så du slipper å være så trist... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 Og her sitter alle å bare venter på å få det? Men det var jo en liten skuff at det ikke har skjedd noe ennå. Men det fikk 6 minutters omtale på TV2 nyhetene Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 Skulle jo komme nå etter kl9. Har ikke kommet til meg enda Jeg isolert et, du kan få det tilsendt så du slipper å være så trist... Den var bra :wink: Har heller ikke fått det,enda Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 Tasle sender du meg det eller? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 Når det snakkes om at viruset skal "slå til", hva skjer da? Blir vi spamet med mail? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 det fikk 6 minutters omtale på TV2 nyhetene DET var latterlig det! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 det verste kan vel bli at de som har det ikke kan svare på denne posten, alla msblaster. Btw. tråden er feilplassert Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 Det kommer vel. Klokken er jo ikke mere enn 26 min over 9. Lenke til kommentar
bentose Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 Skulle jo komme nå etter kl9. Infiserte maskiner skulle no i kveld prøve å få tak i ein URL for å laste ned eit eller anna ukjent. Kva som då eventuelt skulle skje etter det, har vel fram til no vore ukjent. Dersom anti-virus-selskapa har klart å stenge alle 20 maskinene som skulle oppgi denne URL'en i tide, så vil vi kanskje aldri få vite kva som ville skjedd. Bent Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 Ingenting her heller.. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 Gleder meg stort til de som står bak sånne virus blir busted Hmm hvor kan jeg finne høvelig live news om dette virus angrepet så det går ann å følge med på tro... Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 hva skjer egentlig med de som lager virus? får de en bot eller ? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 Noen timers søppelplukking langs motorvei sikkert....er jo ingen som tar skikkelig tak i drittsekkene. Jeg ville gitt 2 år bak murene og nektet dem bruk av alt elektrisk utstyr som kan komunisere med internett. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 En bot og så blir boten brukt til en god leiemorder... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 hva skjer egentlig med de som lager virus? får de en bot eller ? De får jobb i et antivirusselskap og tjener 100 ganger mer en du noen gang kan drømme om Edit; nei, er ikke infisert. Føler meg relativt sikker uten noen epostprogram og med 2 firewaller og F-secure. Men pappa ble litt redd, og har bestemt seg for å ha datamaskinen av i kveld. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 22. august 2003 Rapporter Del Skrevet 22. august 2003 Nei nå drømte eg meg vekk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå