natootan Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Hei Guttungen har klådd på pc'n til kona og nå får hun ikke brukt internet. Har forsøkt å systemopprette til et tidligere tidspunkt, men får ikke åpnet det heller. Ser ut til at maskinen ikke klarer å åpne exe filer, får ihvertfall melding om hvilke program som skal åpne rstrui.exe når jeg forsøker å åpne systemgjenoppretting. Når jeg forsøker å åpne internet explorer får jeg spørsmål om hvilket program som skal brukes for å åpne ssvagent.exe Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Kona ville bli så glad, hun er veldig avhengig av pc'n sin. Edit: Det er Windows 7 operativsystem Endret 2. mars 2012 av natootan Lenke til kommentar
reor Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har selv win 7, men ingen erfaring fra dette foreløbig. Det jeg derimot vet fra tidligere versjoner av win er att alle gjenopretningspunkt slettes når harddiskplassen kommer under ett visst nivå. Hvor mye HDplass er igjen i oppstartpartisjonen? En ide å kjøre installert virus og mal-vare program for å få fjernet mulige problemer. En plass må man begynne og det kan gjerne være her. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Får du åpnet andre *.exe filer med datamaskinen? For meg så virker det som det er tegn på virus. Her en tråd du kan gå igjennom: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
natootan Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Takk for svarene, det var ikke virus men ett eller annet som guttungen hadde trykket på. Kona fikset det selv, når jeg spurte henne hvordan hun gjorde det så sier hun at hun bare trykket på ett eller annet, aner ikke hva. :!: Lenke til kommentar
reor Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Fint at problemet ble løst. Det ville vært nyttig med en tilbakemelding om hva problemet var. Lenke til kommentar
natootan Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Ja den som visste det. Problemet var i allefall at maskinen ikke ville åpne exe filer eller internet explorer. Må være noen knapper guttungen har rørt, men aner ikke hvilke. Ikke så greit å komme med en løsning når kona ikke husker hva hun trykket på for at den virker igjen heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå