bkf_94 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hei. Var på Oslo børs og fant ''fiktiv portefølje'' og lurte på hva det var. Er dette samme konsept som aksjespillet? Altså at du kan handle og selge men alt er fiktivt? Lenke til kommentar
Aksjebloggeren Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Nå har jeg ikke prøvd det selv, men det er det jeg forstår av det ja. At du kan følge med på en portefølje av aksjer du er interssert i å følge med på. Men hadde vært interessant å høre fra noen som har prøvd det ut? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Netfonds sin er veldig grei! Du får en god oversikt over porteføljene dine som kunde, men du kan også registrere gjesteporteføljer som du kan følge med på. Selv liker jeg brukergrensesnittet, men andre vil kanskje si at det er litt gammeldags. Netfonds.no -> Verktøy -> Gjesteportefølje Du får selvsagt oppgitt utviklingen til hver enkelt aksje, og total avkastning i både prosent og kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå