Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg bruker å gjøre det for å "kvalitetsikre" at jeg faktisk befinner meg der jeg vil være. Gjør du det samme, eller har du en annen metode for å sikre at du selv holder mål? Kort sagt: Hva gjør du for å være "selvsikker" på sosiale media? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg skriver ikke noe på Facebook for å få likes. Joda, det er morsomt å få et par her og der. Men jeg kan ikke akkurat si at jeg sjekker dette eller prøver hardt for å få det til. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hvorfor skriver du for offentligheten da? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Det spørs selvsagt hvilken sammenheng. Jeg skriver ikke på kommentarfelt på Facebook for offentligheten av den grunn for å få en boost pga likes. Jeg skriver ikke så mye på Facebook egentlig, annet enn hvis det er relevant for en sak. edit; Folk var aktive her på diskusjon.no også før pluss-systemet kom. Endret 2. mars 2012 av Quote 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det var en gang ... Lenke til kommentar
blinc Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Skriver man noe seriøst får man sjelden "likes".. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Skriver man noe seriøst får man sjelden "likes".. Man må skrive kommerskommentarer for den hjernevaskede saueflokk for å få mange likes! 6 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Likes er latmannsknappen for de som ikke gidder å si gratulerer med dagen o.l.... 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Veldg poltisk tema dette ja Skriver man noe seriøst får man sjelden "likes".. Man må skrive kommerskommentarer for den hjernevaskede saueflokk for å få mange likes! Må bare nevne at jeg lik'a denne kun for ironiens del :\\ 2 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg sjekker plussene mine her på formumet rett som det er. Det er nesten like naturlig som å ta tiden når jeg er ute og løper. Den eneste forskjellen ligger i at jeg ikke endrer på væremåte for å få flere plusser på samme måte som jeg gjør alt jeg kan for å få bedre tider. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Likes er latmannsknappen for de som ikke gidder å si gratulerer med dagen o.l.... Og der innkasserte du en, men det var kun for din sjarme ... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Veldg poltisk tema dette ja Skriver man noe seriøst får man sjelden "likes".. Man må skrive kommerskommentarer for den hjernevaskede saueflokk for å få mange likes! Må bare nevne at jeg lik'a denne kun for ironiens del :\\ Gullkorn!? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Eneste nettsiden jeg bruker som har funksjoner som "likes" er her på diskusjon.no, og jeg liker egentlig ikke ordningen. Man får ikke mange poeng ved å skrive meningsfylle poster i en seriøs diskusjon. Man får mange poeng ved å spamme kattebilder i off-topic. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Det er vel alltid litt stas å få en del likes på en vittig kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå