Erlendz Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har behov for flere slike strømkabler som går fra psu til f.eks harddisken. Så jeg skal kjøpe en kabel som splitter en slik opp i to. Er dette en slik kabel? http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...94&AvdID=1&s=sc Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Det stemmer det! Jeg tror du kan finne splittere med flere uttak på www.microplex.no Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 yupp men ta og ring www.microplex.no så kan de kanskje sende den i posten som brev for en femmer i frakt i stedet for 100 kr.... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Jeg skal også bestille noe annet fra komplett så jeg bestiller bare derfra. Takker for svar Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Et dumt spørsmål angående en strømkabel splitter Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar... (noe dette svaret er et godt eksempel på ) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Et dumt spørsmål angående en strømkabel splitter Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar... (noe dette svaret er et godt eksempel på ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå