kmatis Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har lyst til å kjøpe noen ølfat fra et bryggeri. Har snakket med Mack (mitt nermeste bryggeri) de selger KUN til personer med org.nr og bevilgelese... Så spørsmålet mitt er følgende: Er det noen som vet hvor man kan kjøpe ølfat? Butikk? Annet bryggeri? Noen fra Tromsø med erfaring? Skal bruke det ilag med OBH-Nordica Draught Master, vis jeg får tak i den da... Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) De fata du kjøper på bryggeri passer uansett ikke sammen med den OBH-Nordica Draught Master. Du må kjøpe små fat som heiniken, og carlsberg selger i butikkene, ettersom ingen selger øl på fat med mindre du har bevilgning, ser at det hadde vert kult da, men alikevel ingen bevilgning, ingen fat! Redigerer dette innlegget fordi: Kan være du klarer og få kjøpt fat på en AMBULERENDE bevilgning, den bevilgningen selges av kommunen du bor i, og koster rundt 3-400 kroner. MEN det er en engangsbevilgning vel og merke Endret 3. mars 2012 av -=CH=- Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 OK, takk for svaret. Vet du på hvilke butikker man får kjøpt ølfat som passer Draught Mastern? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Meny, Safari og Coop Obs har i hvert fall. Kan godt være du finner andre steder også. Har kun sett Heinikenfat, men vet det finnes fra andre merker også, for eksempel Carlsberg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå