L4r5 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Les førstepost. Man kan dessverre ikke endre det lenger. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Går det ann å skrumpe inn temaet litt, alt tar for mye plass. 3 Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Beklager. En liten glipp der. Synd, men, men.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Moderatormelding Dei som slit med temaet, gje ein lyd her inne i form av bilete med Word-printscreen eller ta kontakt med ein administrator for å få det endra tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Tusen takk til den som endret tema for meg slik at jeg kan bruke forumet igjen.. On a sidenote: hvordan får man fyllt ut en widescreen skjerm nå (tenker bredere forumsposter). Lenke til kommentar
arthon Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hvorfor er det fremdeles doble linjeavstander og generelt vilkårlig hvor mange linjeavstander som oppstår etter at man poster? Jeg skrev litt mer om dette men det forsvant da jeg gikk til full editor hvor hverken forhåndsvisning eller Post knapp viste seg. Et forum skulle også fungere uten at folk må tømme nettleser Cache stadig vekk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Tusen takk til den som endret tema for meg slik at jeg kan bruke forumet igjen.. On a sidenote: hvordan får man fyllt ut en widescreen skjerm nå (tenker bredere forumsposter). Jeg bruker IP.board. Synes det er mye renere uansett. Altså ikke IP.board Pre3.2 eller noe sånt. Den som bare heter IP.board Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hvorfor er det fremdeles doble linjeavstander og generelt vilkårlig hvor mange linjeavstander som oppstår etter at man poster? Jeg skrev litt mer om dette men det forsvant da jeg gikk til full editor hvor hverken forhåndsvisning eller Post knapp viste seg. Et forum skulle også fungere uten at folk må tømme nettleser Cache stadig vekk. Kunne du sagt noe om browser/OS-kombinasjon og hvilket tema du bruker? Jeg har ikke samme problemet og hvis det er et problem som er spesifikt for enkeltpersoner så er det lettere å debugge for drift med den infoen. Og bruker du "rik" teksteditor eller med bb-kode? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Skulle ønske vi kunne se artikler og post-strømmen med IP.Board. Alt ved IP.Board utenom akkurat det er bedre enn diskusjon sitt tema. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg bruker IP.board. Synes det er mye renere uansett. Altså ikke IP.board Pre3.2 eller noe sånt. Den som bare heter IP.board Takk. Det ble ihvertfall bredt nok Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Skulle ønske vi kunne se artikler og post-strømmen med IP.Board. Alt ved IP.Board utenom akkurat det er bedre enn diskusjon sitt tema. Det med artiklene savner jeg selv, men for meg er det en avveining jeg har tatt for lenge sida før oppgraderinga. Går glipp av å se artiklene med en gang de er ute, men jeg følger uansett med på modersidene våre så er ikke så mye som går meg hus forbi. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hva skjer med mobil versjon.. Det er som om man er på pc. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Hittil virker det "nye" forumet mer gjennomført og penere enn tidligere. Et par ting jeg ikke finner, og som nok har blitt nevnt i tråden, er "kontrollpanel" og "innboks" knappen. Hvordan får jeg nå tilgang til kontrollpanelet mitt uten å trykke på brukeren min i en tråd? EDIT: La nå merke til linjen øverst Endret 15. mars 2012 av Krølle Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Som forumadministrator og ansvarlig for innhold på eget forum, så vil jeg si til TSP og resten av crewet at jeg føler med dere. Det verste jeg vet er når jeg har jobbet i mange timer med en nødvendig oppgradering av programvare, også er det første jeg får høre at dette er "elendig/stygt/rævva" osv. Heldigvis er folk flinke til å tilpasse seg, og etter et par uker så er det stille og alt er fryd og gammen igjen. Jeg oppgraderte til 3.2 selv for ikke så lenge siden og er fornøyd med at dere også følger etter. Det eneste jeg ikke liker har med temaet å gjøre. For det første så syns jeg det kunne vært litt bredere. Spesielt i mine innlegg, så merkes det at alt er presset sammen og det liker jeg ikke. Det andre er at default tekststørrelse bør (må) justeres ned et hakk. Jeg gjorde det samme selv på mitt forum, og det var absolutt nødvendig. Ellers så er det en finfin oppgradering og jeg gleder meg til å ta det i bruk! 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Takk. Det ble ihvertfall bredt nok Du kan også ta en titt på Diskusjon Dynamisk! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg vil ikke se profilbildene lengre! Hvor er det blitt av muligheten til å fjerne det? Kontrollpanelet er kun for min egen profil nå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Takk. Det ble ihvertfall bredt nok Du kan også ta en titt på Diskusjon Dynamisk! Endelig var den tilbake!! Hadde savnet denne!! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg vil ikke se profilbildene lengre! Hvor er det blitt av muligheten til å fjerne det? Kontrollpanelet er kun for min egen profil nå. Profilbilde og avatar har blitt slått sammen. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Noen mulighet til å få tilbake den gamle sidebaren? Den var mer... dynamisk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg vil ikke se profilbildene lengre! Hvor er det blitt av muligheten til å fjerne det? Kontrollpanelet er kun for min egen profil nå. Profilbilde og avatar har blitt slått sammen. Jeg tror hu tenkte på hvordan slå av at de vises i det hele tatt. Før hadde vi muligheten til å slå av at avatarer og signaturer vises i tråder. Har ikke leita sjøl etter det nå for jeg liker at det vises. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå