Gå til innhold

Oppgradering til IPB 3.2, den 14. mars kl 22:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker meg muligheten å få valgt en "dark/bynight" type Theme med lav kontrast. Veldig mange forumer har denne muligheten innebygd slik at man slipper så lyse sterke bilder over lang tid, spesielt for de som bruker en del plasma. Per i dag bruker jeg custom stylesheets og javascripts for å mekke dette selv men savner det sterkt i forumet.

Ellers er vel førsteinntrykket mitt at ting har en tendens til å bli mer upraktisk på layout ved hver oppgradering, men jeg skal samtidig si at det har mest med vanemomenter å gjøre.

Uansett veldig bra med fornyelse. Stusset litt over at IPB drakten min ble resatt dog.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg skal lenke, er det ikke lenger en boks der man kan skrive inn eget navn på lenken. Det er bare en boks for å lime inn url'en i nå. Skal det være sånn? Liker ikke.

Skriv lenkenavnet først -> merk av lenkenavnet -> trykk på link-knappen og skriv inn URL

Lenke til kommentar

Jeg synes det nye utseendet skal bli lett å venne seg til. Liker ikke de grønne "klistret" osv overalt - burde vært holdt i samme fargetone som resten, og mindre. Sitt eget ikon i svarfeltet er unødvendig. Og fremdeles er det mye ubrukt plass - har svære områder på begge sider her som kunne vært utnyttet bedre. Hvis jeg nå får tilbake boksen der man kan skrive inn lenketittel, er jeg fornøyd, foreløpig.

Lenke til kommentar

Filter by forum virker ikkeå fungere overhodet. Etter å ha valgt masse subforum og trykket save glemmer den at jeg har slått på noe filter i det hele tatt, og viser i steden alt nytt innhold.

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...