sinnaelgen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det er en av verktøylinjene. ( hvis det var det du mente) menyvalg : vis - verktøylinjer -bokmerker. ( huke av for bokmerker) Aha.. ja har ikke brukt den jeg, bruker bare den sidemenyen ved å trykke på stjernen nr 2 fra venstre. Ellers bruker jeg bare "mine innlegg" her på hardware forumet. Sånn: Du bruker sidestolpen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Mulighet til å velge side i mobilversjon pl0x. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Her i tråden har en moderator vært innom og svart to ganger bare i dag, den ene gangen bare 9 minutter etter spørsmålet ble stilt. Det er vesentlig raskere enn hva jeg har opplevd på trackeren Jeg kan ikke gjøre noe med spørsmålene deres da de er av teknisk art, og drift (de som drifter forumet) sjekker trackeren oftere enn tråder som denne. Dessuten er ikke dette riktig sted for feilrapporteringer, så: Vær så snill å ta det i trackeren? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 3) Post her. Du burde lese litt nøyere gjennom åpningsinnlegget... Bare kom med eventuelle spørsmål eller kommentarer her, så kommer vi med svar så fort vi har mulighet 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Stemmer, det var jo slik her tidligere - at han som sto for oppgraderingen oppfordret oss til å komme med innspill, problemer, spørsmål osv, så skulle de se på det fortløpende. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Flott at det står i førsteposten. Runar har ikke gjort noe annet enn å informere oss om at ting har forandret seg i det siste, og dermed anbefaler han å spørre andre plasser... TSP sin kommentar var jo helt i starten da, og nå har ting tydeligvis forandret seg. 2 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Muligheten til å endre språk borte? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Redigering av innlegg - etter at jeg har redigert et innlegg (fikset skrivefeil, for eksempel) og trykker på lagre, så er editoren fortsatt der - det ser ut som jeg ikke har fått lagret. Hvis jeg likevel går tilbake til tråden og innlegget mitt, så er endringene lagret. Annoying. :-/ Xubuntu 12.04, Firefox 14.0.1. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ikke lenge til IP.Board 3.4 nå Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ikke lenge til IP.Board 3.4 nå Litt tidlig å skrive ønskeliste for julen 2015, er det ikke? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Off.... Kommer den så kjapt? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Ikke lenge til IP.Board 3.4 nå Vi får nå se. De har ikke tatt det i bruk på eget forum ennå eller lansert noen beta-test, kommer nok til å ta noen uker etter første betatest. For øyeblikket kjører vi på 3.2, så vi henger etter. Vi får se når vi får oppgradert til 3.3. Vi har en test-versjon kjørende, men en del arbeid gjenstår før vi får oppgradert til den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Nok av småbugs å ta tak i denne versjonen også. (med mindre de blir løst av 3.3?) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Nok av småbugs å ta tak i denne versjonen også. (med mindre de blir løst av 3.3?) En god del av dem skal bli det. Spesielt skriveverktøy-feil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Takk og pris! Begynner å bli lei av å skru på Editing Mode for hver gang jeg logger meg på forumet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 IP.Board 3.4 is approaching and will be released soon with all sorts of great enhancements such as SEO improvements, upgraded editor, login enhancements, core performance improvements, lots of minor changes from feedback, and more still to be announced. Kilde: http://community.invisionpower.com/blog/1174/entry-8074-switch-to-ips/ Det jeg gikk ut ifra. Lenke til kommentar
Snillemorten Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hvordan får jeg logget på diskusjon.no via IPB mobile (iphone app) ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Det får du ikke gjort før vi oppdaterer til 3.3. Ta forøvrig slike spørsmål her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå