Jotun Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Nå håper eg det er tatt noen grep med mobilversjonen når eg kommer til telefonen igjen. Men eg tror ikke.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Da var IPB 3.3.1 installert på mitt forum.. Dette blir veldig bra!! En vesentlig ytelses forbedring er der i forhold til dagens versjon!! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Noen som vet hvem som utvikler ipb appen til iOS? Som dere kan se, sÃ¥ er ikke æ, ø og Ã¥ støttet... Litt irriterende i grunn. (null) De (IPB) utvikler den selv. Appen er fjernet fra (norsk) App Store, uvisst hvorfor. Jeg syns mobilversjonen av forumet er minst like bra som appen, ikke minst fordi du slipper at innleggene blir ødelagt, som ditt. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Nå fant jeg ut det, at denne nye oppgraderingen virker bedre på XP enn på Vista. Da må vel noe være litt gale, eller er det Vista som blir det galne oppi dette her? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvis internettopplevelsen din er så avhengig av operativsystemet, er det eneste som er sikkert at problemet eksisterer på din maskin, og kun der. Kanskje du skal dobbelteste med en fungerende nettleser, om du bruker IE som følger med? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg savner gamer.no-skinnen. Kommer den tilbake? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvis internettopplevelsen din er så avhengig av operativsystemet, er det eneste som er sikkert at problemet eksisterer på din maskin, og kun der. Kanskje du skal dobbelteste med en fungerende nettleser, om du bruker IE som følger med? Har omtrent alle nettlesere som fins (bruker Firefox som standard) . Men nå vet vi jo det fra før at XP fungerer bedre enn Vista med det meste allefall. Og det er det langt fra bare jeg som sier Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Og igjen skjer dette bullshitet! Hele svarfunksjonen har blitt komplett ubrukelig! Når du legger inn sitering blir sitatboksene altfor lange og plutselig kommer skriften helt på toppen over det du alt har skrevet. Plutselig slettes også masse tekst og quoting når du prøver å legge inn noe nytt du har kopiert. Denne "oppgraderingen" var direkte tragisk! Skal svarfunksjonen fikses eller ikke? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det skjer vel ikke så mye forbedringer for tiden? Har etterlyst mange små bagateller på mobilversjonen, har ikke skjedd noenting der. (Med mindre noe har skjedd de siste 14 dagene) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Skal svarfunksjonen fikses eller ikke? 1) Tøm cachen og slett cookies. 2) Ta deg en kaffe. 3) Post her. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 jeg har merket en del rare ting i det siste. jeg har en fane i firefox som funger som et bokmerke for siste saker fra hardware. Inntil nylig var det slik at nye (nett)sider skulle åpnes i en ny folder. nå skjer ikke det lenger uten at jeg vet hvorfor . siden det skjedde lenge etter siste oppgradering av firefos så tviler jeg på at det har med firefox å gjøre Og så har man forsatt alt det tullet med mangedoblet epost for hver tråd man abonnerer på. jeg vet ærlig talt ikke hvordan man skal klare å stille inn valgene for dette for at det skal fungere. Her hadde jeg håpet på at noen ga oss et lite kurs om hvordan man bruker det på riktig måte. nå må man bare gjette seg frem Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Post tekniske problemer, bugs og annet i trackeren, så får du svar raskere! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hmm.. bruker også firefox, men tror ikke jeg skjønner bæret av noenting det du forklarer, hva du egentlig mener "Bokmerke for siste saker"..? "sider i ny folder"..? "Mangedoblet epost"..? ee.. øøh .. jeg får bare sider i faner jeg, men kanskje noe andre bruker jeg ikke vet om? Kunne gjerne tenkt meg se et screenshot av hvertfall det første du nevner, dette med "bokmerkene", det skjønner jeg null av. De problemene jeg opplever, er fortsatt at det kommer dobbelt opp når jeg bruker quote, og så fungerer vanligvis ikke spoilere , får ikke åpnet og lukket dem med få unntak ( fungerer i IE) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hmm.. bruker også firefox, men tror ikke jeg skjønner bæret av noenting det du forklarer, hva du egentlig mener "Bokmerke for siste saker"..? "sider i ny folder"..? "Mangedoblet epost"..? ee.. øøh .. jeg får bare sider i faner jeg, men kanskje noe andre bruker jeg ikke vet om? Kunne gjerne tenkt meg se et screenshot av hvertfall det første du nevner, dette med "bokmerkene", det skjønner jeg null av. De problemene jeg opplever, er fortsatt at det kommer dobbelt opp når jeg bruker quote, og så fungerer vanligvis ikke spoilere , får ikke åpnet og lukket dem med få unntak ( fungerer i IE) Du kjenner til fanene i firefox ikke sant ? jeg har hatt en fane merket "siste saker fra hardware" . Dette er egentlig et bok merket uansett har får men liste opp aktuelle saker ( artikler) som kommer på nettsidene til hardware no Klikker man da på en av linkene der så kommer man direkte til den aktuelle saken Når så nettsiden kommer opp så har den før kommet i en nye fane , nå blir bare den fanen jeg er i oppdatert med en nye side det jeg glemte å ta med var at nå kommer også gamle artikler av og til med i denne listen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Ok da tror jeg at jeg skjønner, det er vel der det står "Vis nytt innhold" oppe til venstre Endret 6. juni 2012 av Delvis Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det er en av verktøylinjene. ( hvis det var det du mente) menyvalg : vis - verktøylinjer -bokmerker. ( huke av for bokmerker) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Post tekniske problemer, bugs og annet i trackeren, så får du svar raskere! Det er vel en sannhet med modifikasjoner. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Det er en av verktøylinjene. ( hvis det var det du mente) menyvalg : vis - verktøylinjer -bokmerker. ( huke av for bokmerker) Aha.. ja har ikke brukt den jeg, bruker bare den sidemenyen ved å trykke på stjernen nr 2 fra venstre. Ellers bruker jeg bare "mine innlegg" her på hardware forumet. Endret 6. juni 2012 av Delvis Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Her i tråden har en moderator vært innom og svart to ganger bare i dag, den ene gangen bare 9 minutter etter spørsmålet ble stilt. Det er vesentlig raskere enn hva jeg har opplevd på trackeren 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå