Gå til innhold

Oppgradering til IPB 3.2, den 14. mars kl 22:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor finner man avansert søk på det nye forumet? Jeg forsøker å søke opp en samle-tråd for sporten golf (som jeg vet finnes). Prøver først med et generelt søk men får naturlig nok bare opp resultater om bilen. Velger underforum «sport og trening» og får 0 i resultat, velger «ballsport» og da kommer det opp litt mer, velger «utendørssport» og der dukker det også opp en del tråder. Hvorfor dukker ikke disse resultatene opp når jeg søker i «sport og trening»? Trådene ligger jo i underforum av det igjen.

Lenke til kommentar

Hvor finner man avansert søk på det nye forumet? Jeg forsøker å søke opp en samle-tråd for sporten golf (som jeg vet finnes). Prøver først med et generelt søk men får naturlig nok bare opp resultater om bilen. Velger underforum «sport og trening» og får 0 i resultat, velger «ballsport» og da kommer det opp litt mer, velger «utendørssport» og der dukker det også opp en del tråder. Hvorfor dukker ikke disse resultatene opp når jeg søker i «sport og trening»? Trådene ligger jo i underforum av det igjen.

Hvorfor kommer det opp dobbelt når man bruker "quote", eller er det bare meg?

( brukte innlegget over bare som eksempel)

Lenke til kommentar

For meg viker det som man har nedgradert systemet i stedet for å oppgradere det .

Flere funksjonene som man var avhengig av , som medarbeiderne har bygd opp , er jo forsvunnet som dug fra solen .

( nå har jeg neppe hadd bruk for den alle, men ) noen av dem er jo savnet

Nå har dere en kjempe jobb å gjøre slik at man får så mye som mulig slik det var før

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, nei i grunn ikke. De som ikke er fornøyd er selvfølgelig de som roper høyest. Selv er jeg fornøyd med 20 da jeg alltid har brukt det, men mulig det blir et kompromiss etterhvert :)

Ville ikke en enkel poll besvart dette spørsmålet?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har tuklet med CSS'en i det siste? Plutselig var mainContent alt for vid her, og kom under resten.. Fikset det i eget CSS, men..

Dette var med "Diskusjon Dynamisk".

Problemet:

body.skin-51 #mainContent {
overflow: hidden;
   margin-right: -170px; <-----------------
width: auto;
margin-left: 200px;
float: none;
}

Fil : http://static.tek.no...n_ipb.css?cb=12 linje 225

Endret av Terrasque
Lenke til kommentar

Et spørsmål: Ser at dette er et IPB forum. På de skal det gå an å velge trådet visning. Da er det å gå på forum-innstillinger og velge "Outline"

Slik vist på bildet nedenfor. Finnes det valget her, eller kan det legges til?

post-15924-0-27326100-1334762522_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, nei i grunn ikke. De som ikke er fornøyd er selvfølgelig de som roper høyest. Selv er jeg fornøyd med 20 da jeg alltid har brukt det, men mulig det blir et kompromiss etterhvert :)

Når blir dette i såfall? Er mektig lei av å klikke "neste side" hele tiden. Er også slitsomt å finne tilbake til innlegg når jeg har 1000 sider å velge mellom, fremfor 200.

Forresten, er det mulig å gjøre så alle innlegg vises fullt ved søk? Da jeg skulle søke på noe i en tråd i stad, så hadde mange quotet samme innlegg, og det var samme setningen som sto i alle resultatene.. Kan klikke "les mer", men det er et slit når jeg skal lete gjennom mange innlegg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...