hernil Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hehe, nei i grunn ikke. De som ikke er fornøyd er selvfølgelig de som roper høyest. Selv er jeg fornøyd med 20 da jeg alltid har brukt det, men mulig det blir et kompromiss etterhvert Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Er dette feil plass å ta opp alle manglene i mobilversjonen? Får aldri svar her inne når me nevner disse tingene. Skal vi lage noe i tracker? For hvis vi skal det.... Hvor finner vi tracker på mobilversjonen? 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hvor finner man avansert søk på det nye forumet? Jeg forsøker å søke opp en samle-tråd for sporten golf (som jeg vet finnes). Prøver først med et generelt søk men får naturlig nok bare opp resultater om bilen. Velger underforum «sport og trening» og får 0 i resultat, velger «ballsport» og da kommer det opp litt mer, velger «utendørssport» og der dukker det også opp en del tråder. Hvorfor dukker ikke disse resultatene opp når jeg søker i «sport og trening»? Trådene ligger jo i underforum av det igjen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hvor finner man avansert søk på det nye forumet? Jeg forsøker å søke opp en samle-tråd for sporten golf (som jeg vet finnes). Prøver først med et generelt søk men får naturlig nok bare opp resultater om bilen. Velger underforum «sport og trening» og får 0 i resultat, velger «ballsport» og da kommer det opp litt mer, velger «utendørssport» og der dukker det også opp en del tråder. Hvorfor dukker ikke disse resultatene opp når jeg søker i «sport og trening»? Trådene ligger jo i underforum av det igjen. Hvor finner man avansert søk på det nye forumet? Jeg forsøker å søke opp en samle-tråd for sporten golf (som jeg vet finnes). Prøver først med et generelt søk men får naturlig nok bare opp resultater om bilen. Velger underforum «sport og trening» og får 0 i resultat, velger «ballsport» og da kommer det opp litt mer, velger «utendørssport» og der dukker det også opp en del tråder. Hvorfor dukker ikke disse resultatene opp når jeg søker i «sport og trening»? Trådene ligger jo i underforum av det igjen. Hvorfor kommer det opp dobbelt når man bruker "quote", eller er det bare meg? ( brukte innlegget over bare som eksempel) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 For meg viker det som man har nedgradert systemet i stedet for å oppgradere det . Flere funksjonene som man var avhengig av , som medarbeiderne har bygd opp , er jo forsvunnet som dug fra solen . ( nå har jeg neppe hadd bruk for den alle, men ) noen av dem er jo savnet Nå har dere en kjempe jobb å gjøre slik at man får så mye som mulig slik det var før 1 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hehe, nei i grunn ikke. De som ikke er fornøyd er selvfølgelig de som roper høyest. Selv er jeg fornøyd med 20 da jeg alltid har brukt det, men mulig det blir et kompromiss etterhvert Ville ikke en enkel poll besvart dette spørsmålet? 1 Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Noen som har tuklet med CSS'en i det siste? Plutselig var mainContent alt for vid her, og kom under resten.. Fikset det i eget CSS, men.. Dette var med "Diskusjon Dynamisk". Problemet: body.skin-51 #mainContent { overflow: hidden; margin-right: -170px; <----------------- width: auto; margin-left: 200px; float: none; } Fil : http://static.tek.no...n_ipb.css?cb=12 linje 225 Endret 11. april 2012 av Terrasque Lenke til kommentar
meco Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Et spørsmål: Ser at dette er et IPB forum. På de skal det gå an å velge trådet visning. Da er det å gå på forum-innstillinger og velge "Outline" Slik vist på bildet nedenfor. Finnes det valget her, eller kan det legges til? 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Nei, ikke på denne versjonen. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hehe, nei i grunn ikke. De som ikke er fornøyd er selvfølgelig de som roper høyest. Selv er jeg fornøyd med 20 da jeg alltid har brukt det, men mulig det blir et kompromiss etterhvert Når blir dette i såfall? Er mektig lei av å klikke "neste side" hele tiden. Er også slitsomt å finne tilbake til innlegg når jeg har 1000 sider å velge mellom, fremfor 200. Forresten, er det mulig å gjøre så alle innlegg vises fullt ved søk? Da jeg skulle søke på noe i en tråd i stad, så hadde mange quotet samme innlegg, og det var samme setningen som sto i alle resultatene.. Kan klikke "les mer", men det er et slit når jeg skal lete gjennom mange innlegg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Svarfunksjonen har blitt helt håpløs etter denne såkalte "oppgraderingen"! Quotetegnene går alle veier og ofte slettes masse tekst eller alt sammen. Savner virkelig den gamle typen. 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Noen som vet hvem som utvikler ipb appen til iOS? Som dere kan se, så er ikke æ, ø og å støttet... Litt irriterende i grunn. (null) 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Ser ut til at de aller fleste er enige om, at det meste fungerte bedre før oppgraderingen. Så jeg spør igjen: hvorfor måtte man gjøre dette, hva er fordelene? 2 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 @groenn: En årsak er vell at IPBoard er ganske anale mot de som ikke oppdaterer, i tillegg må de jo ha sikkerhetsoppdateringer også. Så sånn sett så hadde vi fått disse uønskede greiene før eller senere. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Javel mulig det. Bleeping computer har hvertfall ikke oppgradert, for der funker alt like bra. Eller kanskje de har enda nyere versjon? Der skal jo være versjon 3.3 nå Endret 21. april 2012 av groenn Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Der skal jo være versjon 3.3 nå Nei nei nei nei nei!!! Er det sant? Må vi snart gjennom dette rotet en gang til?? 2 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 At 3.3 skal kome har jo vore gitt frå byrjinga ... (sjå fyrsteposten i denne tråden) Sjølv ser eg ingen store problem med oppgraderinga, men eg er kanskje for følelseslaus. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 her har der en jobb å gjøre før "alt" fungerer igjen . Men går det ikke an å klargjøre systemet for "forbedringene" slik at man slipper de store brukermestige endringene ? Det blir jo nesten som å skifte fra Windows til OSX ( eller kanskje motsatt) . Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Virker som det har blitt mye tregere å legge til selv små vedlegg på bare 30-60kB etter oppgraderingen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Spoilere åpner ikke som de skal, tull med quote og mange opplever all slags annet tull hvertfall med firefox. Uff.. for ei greie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå