Jotun Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Går ikke å legge en tråd som favoritt i mobil versjonen. I tillegg får eg ikke valgt side i en tråd. Kjipt om man ønsker å lese fra start. Her kan det være meg. Bruker Dolphin på android, og når eg velger goto top of Page spretter den opp, og ned igjen. Hver gang. Går ikke an å velge full versjon. Edit, dette gikk visst helt plutselig et par minutter etter eg trykket på den utgråede knappen som ser ut til å ikke være i bruk... irriterende mange begrensninger. Og vi har kommentert de flere ganger her inne. Tror eg :-P Endret 30. mars 2012 av Jotun 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Forumet loader voldsomt tregt nå, og plutselig så har mange tråder eg har ignorert dukket opp igjen i "Mine innlegg" Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Savner "Siste 24 timer" samt at Mine innlegg burde flyttes lengere til venstre der den brukte å være i ipb 1000px Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Siste 24 finn du under Vis nytt innhold, knapp oppe til høgre, like under søkeboksen, i IP.Board-skinet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Den kunne fint vært flyttet dit den hører hjemme Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Huff, savner virkelig mer en 20 poster per side ja. IPB 3.2 utviklerne fjernet virkelig mye nyttig 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 De har fjernet flere nyttinge ting. De gjorde vel det kun for å bevise at de hadde gjort noe. Idiotisk Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Nå gikk dere enga en gang i sirup siden oppgraderingen. hva holder der på med hver kveld , når dette skjer ? Lenke til kommentar
just1user Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Hvorfor skjer dette i min IE9? (w7x64) : Endret 31. mars 2012 av just1user Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ser ut som de holder på å tulle med noe hver gang jeg ser innom. Nå en masse med glorød skrift rundtomkring. Nei, få tilbake det som var. Dette er jo tull, man må da gjøre en ordentlig evaluering på forhånd om man skal oppgradere. Skal det bli et useriøst nettsted dette her? 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det her synes jeg dere faktisk skal beholde. Fantastisk 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ai ai ai! Dette må dere gjøre i mobil versjonen også, asap!! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ser ut som de holder på å tulle med noe hver gang jeg ser innom. Nå en masse med glorød skrift rundtomkring. Har du sett på kalenderen i dag? 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Av alle ting - det rosa ser egentlig bedre ut enn deres opprinnelige utseende med litt mørkere bakgrunn... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Rosa ja. Godt det bare er 1 dag. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Vi som har gjort litt av jobben med redesign av forumet via userscripts ser ikke den heldigvis Samme gamle nydelige gråe oppsettet... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Finnes det userscript som gir ett ordentlig ikke-barne-tv-utseende som fungerer med IPB3.2 og nyere nettlesere? Jeg hadde (som nevnt tidligere) ett userscript som ga meg IPB2-utseende i IPB3, men det fungerer ikke med IPB3.2 eller Firefox fra versjon 4 og nyere... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det her synes jeg dere faktisk skal beholde. Fantastisk Jeg er fullstendig enig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Stemmer også for å beholde fargene, mye bedre kontrast og lettere å lese tekst med de nye fargene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå