Gå til innhold

Oppgradering til IPB 3.2, den 14. mars kl 22:00

Anbefalte innlegg

Er det noen som får et ras av meldinger om siteringer når noen svarer i en post ?

Det får jeg . Da er det ikke snakk om 2 ( som kunne forkomme før ) men 5-10 stykker fra samme post når 5-10 stykker er inne å siterer.

Det er gjerne de samme som siter flere ganger

Gjelder ikke regelen om at man kun skal få en melding fra hver post uansett hvor mange siteringer det er lenger ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare jeg som ikke får endret avatar?

Når jeg prøver å laste opp får jeg feilmeldingen "Klarte ikke å sette inn et nytt bilde", og hvis jeg velger å importere fra URL kommer det opp en tom rød boks uten noen feilmelding i.

Har prøvd både i Chrome og IE, er likt.

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å laste opp får jeg feilmeldingen "Klarte ikke å sette inn et nytt bilde", og hvis jeg velger å importere fra URL kommer det opp en tom rød boks uten noen feilmelding i.

Anyone?

Lenke til kommentar

Har du forsøkt en annen størrelse på bildet? Mads prøvde masse igår og det gikk uten problemer.

Lenke til kommentar

Har du forsøkt en annen størrelse på bildet? Mads prøvde masse igår og det gikk uten problemer.

Nå funka det, men da burde det jo stå hva som er maks oppløsning og/eller filstørrelse der man laster opp...er umulig å vite.

Lenke til kommentar

SRy men mfuck off, dette forumet er jo helt håpløst på bærtur,. kan jo ikke gjore en jevla dritt her inne lenger siden oppdateringen.....

'

Disclaimer, har drukket, er full, og det er sikkert ikke deres feil. Men forumet har alvorlige problemer, for jeg kan jo ikke trykke en eneste link omtrent uten og måtte tvinges til og se på en ganske innholds løs hvit side. med ingenting på. lei av det allerede.....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker IPBoard som skin, og der har jeg en grønn liten sirkel med en + på innsiden.

Jeg brukte dynamisk, bytta over til IPBoard skinen jeg også, Takk! :)

Edit: bytta tilbake likte ikke å ha menyen på toppen..

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

En årsak er nok at systemet føles som vanskeligere / annerledes å bruke

Selv synes jeg at ikke alt er til det bedre .

i tillegg virker det som responsen på svar er gått kraftig ned , tildels fraværende.

sikkert fordi man prøver å finne ut hvordan det nye systemet fungerer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...