sinnaelgen Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Er det noen som får et ras av meldinger om siteringer når noen svarer i en post ? Det får jeg . Da er det ikke snakk om 2 ( som kunne forkomme før ) men 5-10 stykker fra samme post når 5-10 stykker er inne å siterer. Det er gjerne de samme som siter flere ganger Gjelder ikke regelen om at man kun skal få en melding fra hver post uansett hvor mange siteringer det er lenger ? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Må nå tillate scripts fra adserver.adtech.de for å kunne logge inn! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Må nå tillate scripts fra adserver.adtech.de for å kunne logge inn! Rart. Jeg blokkerer adtech.de, og jeg har ingen problemer med funksjonaliteten på forumet verken før eller etter innlogging. 1 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Kan dere gjøre nye varsler tydeligere? Redigert: I Diskusjon-temaet, dersom det skulle være forskjell mellom temaene. Endret 25. mars 2012 av Bozzeye Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Bare jeg som ikke får endret avatar? Når jeg prøver å laste opp får jeg feilmeldingen "Klarte ikke å sette inn et nytt bilde", og hvis jeg velger å importere fra URL kommer det opp en tom rød boks uten noen feilmelding i. Har prøvd både i Chrome og IE, er likt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Prøv via Tor? Prøvde nå nettopp, og jeg får logget inn uten problemer. Tillater kun ett script: 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Bare jeg som ikke får endret avatar? Når jeg prøver å laste opp får jeg feilmeldingen "Klarte ikke å sette inn et nytt bilde", og hvis jeg velger å importere fra URL kommer det opp en tom rød boks uten noen feilmelding i. Har prøvd både i Chrome og IE, er likt. Anyone? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Bare jeg som ikke får endret avatar? Når jeg prøver å laste opp får jeg feilmeldingen "Klarte ikke å sette inn et nytt bilde", og hvis jeg velger å importere fra URL kommer det opp en tom rød boks uten noen feilmelding i. Har prøvd både i Chrome og IE, er likt. Har du forsøkt en annen størrelse på bildet? Mads prøvde masse igår og det gikk uten problemer. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Ja, vi må ha mulighet til å velge antall innlegg/emner per side! Jeg føler det er et stort tilbakeskritt å miste denne funksjonen. Hvis det er vanskelig å få til, øk heller til 100 eller helst 200 innlegg per side... 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Bare jeg som ikke får endret avatar? Når jeg prøver å laste opp får jeg feilmeldingen "Klarte ikke å sette inn et nytt bilde", og hvis jeg velger å importere fra URL kommer det opp en tom rød boks uten noen feilmelding i. Har prøvd både i Chrome og IE, er likt. Har du forsøkt en annen størrelse på bildet? Mads prøvde masse igår og det gikk uten problemer. Nå funka det, men da burde det jo stå hva som er maks oppløsning og/eller filstørrelse der man laster opp...er umulig å vite. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 SRy men mfuck off, dette forumet er jo helt håpløst på bærtur,. kan jo ikke gjore en jevla dritt her inne lenger siden oppdateringen..... ' Disclaimer, har drukket, er full, og det er sikkert ikke deres feil. Men forumet har alvorlige problemer, for jeg kan jo ikke trykke en eneste link omtrent uten og måtte tvinges til og se på en ganske innholds løs hvit side. med ingenting på. lei av det allerede..... 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg savner +, den så mye bedre ut før pila kom.... 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg bruker IPBoard som skin, og der har jeg en grønn liten sirkel med en + på innsiden. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Jeg bruker IPBoard som skin, og der har jeg en grønn liten sirkel med en + på innsiden. Jeg brukte dynamisk, bytta over til IPBoard skinen jeg også, Takk! Edit: bytta tilbake likte ikke å ha menyen på toppen.. Endret 28. mars 2012 av chri-ot Lenke til kommentar
Kjell Iver Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Noe nytt om den språkpakken? Venter med glede på at dere skal laste den opp til IPB. Neste gang kan vi være med å oversette...Jeg driver Fjellforum og vi kommer til å konvertere i April Lenke til kommentar
ætt Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Flott dere oppdaterer, ser ganske bra ut. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Virker som aktiviteten har daua veldig av i flere kategorier den siste tiden. Har aldri opplevd sånt fall i aktivitet på de ti årene jeg har vært her. Har det noe med disse oppgraderingene å gjøre...? 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Byttet dere om "svar" og "legg til favoritt" som er øverst i en tråd? Mener at "legg til favoritt" var til høyre før Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 En årsak er nok at systemet føles som vanskeligere / annerledes å bruke Selv synes jeg at ikke alt er til det bedre . i tillegg virker det som responsen på svar er gått kraftig ned , tildels fraværende. sikkert fordi man prøver å finne ut hvordan det nye systemet fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå