Runar Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Det er enklere både for dere og oss hvis feil blir rapportert i trackeren. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Det er enklere både for dere og oss hvis feil blir rapportert i trackeren. Jeg blir bare usikker på hva som er «viktig» nok til å rapportere som feil. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Alt er viktig nok. Hvis det ikke regnes som en feil, blir tilbakemeldingen ganske enkelt lukket av en av oss. Det er uansett bedre å fylle opp trackeren med «ikke-feil» enn denne tråden. 2 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Hva har blitt mer brukervennlig? Svarknappen, multisitat og spesielt innboksen. å finne frem til innboksen var noe herk i den forrige versjonen. Jeg fikk en varsel, og trykket på den, men jeg kom ikke til korrekt meny. Men det jeg bryr meg mest om, det er raskere. Jeg slipper å vente på at diskusjon.no skal respondere. Endret 21. mars 2012 av Camlon Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Det er vel flere enn meg som synes forumet nå vader i sirup? Helt siden oppdateringen har det vært mye, mye tregere enn den forrige versjonen. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Det irriterer meg fortsatt at jeg må bevege musa for å trykke på "Post" istedetfor ganske enkelt å kunne trykke Tab for å komme rett til knappen. Tab fungerer helt fint her, både i Safari og Chrome. Bruker Chrome. Funker AV OG TIL!!!! Fantastisk.... En ting til som irriterer litt. Når eg svarer på innlegg må eg alltid trykke enter for å få linjeskift. Var det sånn før også? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) tråder pr side, under mine innlegg+favoritter, har dere fjernet 5? Nå er 10 det minste Edit: Ja, jeg kan endre det manuelt i adressefeltet, men allikevel Endret 21. mars 2012 av Jason Something Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvor finner jeg "Mine innlegg"-siden på mobilversjonen av de nye forumsidene? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 tråder pr side, under mine innlegg+favoritter, har dere fjernet 5? Nå er 10 det minste Edit: Ja, jeg kan endre det manuelt i adressefeltet, men allikevel Ja, jeg endret på det tidligere ikveld. Nå har jeg nesten aldri brukt det filteralternativet selv, men jeg irriterte meg stadig over å måtte bla gjennom 40 valg, det virket som en bedre ide overfor nye brukere å kutte ned på antallet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 En ting til som irriterer litt. Når eg svarer på innlegg må eg alltid trykke enter for å få linjeskift. Var det sånn før også? Nei, det var det ikke. Hvor finner jeg "Mine innlegg"-siden på mobilversjonen av de nye forumsidene? Trykk på de fire firkantene øverst i høyre hjørne, og trykk så i midten. Hos meg mangler det ikon, men det ligger mellom Blogger og Nytt innhold. Lenke til kommentar
johome Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hvordan legger man inn YouTube filmer ? Tidligere var det en egen Media knapp her. Å bruke "My Media" får ikke jeg til. Jeg klarer å legge til YouTube filmer , ved å skrive inn Media manuelt. Litt tungvindt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hvordan legger man inn YouTube filmer ? Bare lim inn linken til videoen, så blir det automatisk en video. Du kan også trykke på ikonet til høyre for viskelæret på øverste linje. Da får du muligheten til å velge «Media». Lenke til kommentar
johome Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Takker , det var jo enkelt Hvordan blir det når jeg skal ha tekst til en link ? Slik blir det når jeg skal linke : http://www.hardware....baerbare/107762 Skulle gjerne hatt en tekst som jeg bestemmer. Kan gjøre det manuelt : link Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hvordan blir det når jeg skal ha tekst til en link ? Hold musepekeren over de forskjellige ikonene så ser du hva de brukes til. Link-knappen finner du på andre rad, nummer ni fra venstre. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) ... Bare observere at ting blir litt rare når jeg svarer på andres innlegg. (Dog jeg KAN nå svare, så det har bedret seg!)PS. Nå gikk det bra ser det ut som. Endret 22. mars 2012 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
johome Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Det er den jeg bruker. I den forrige versjonen tastet jeg først inn linken , deretter tekst. Nå kan jeg bare taste inn link... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 I den forrige versjonen tastet jeg først inn linken , deretter tekst. Nå kan jeg bare taste inn link... Jeg misforsto. Skriv teksten du vil skal være en link. Marker teksten, og trykk på Link-knappen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ta en tur til Testforumet, så kan du teste alle knapper og funksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå