Gå til innhold

Oppgradering til IPB 3.2, den 14. mars kl 22:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva har blitt mer brukervennlig?

Svarknappen, multisitat og spesielt innboksen. å finne frem til innboksen var noe herk i den forrige versjonen. Jeg fikk en varsel, og trykket på den, men jeg kom ikke til korrekt meny.

Men det jeg bryr meg mest om, det er raskere. Jeg slipper å vente på at diskusjon.no skal respondere.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Det irriterer meg fortsatt at jeg må bevege musa for å trykke på "Post" istedetfor ganske enkelt å kunne trykke Tab for å komme rett til knappen.

Tab fungerer helt fint her, både i Safari og Chrome.

Bruker Chrome. Funker AV OG TIL!!!! Fantastisk....

En ting til som irriterer litt. Når eg svarer på innlegg må eg alltid trykke enter for å få linjeskift. Var det sånn før også?

Lenke til kommentar

tråder pr side, under mine innlegg+favoritter, har dere fjernet 5? Nå er 10 det minste

Edit: Ja, jeg kan endre det manuelt i adressefeltet, men allikevel

Ja, jeg endret på det tidligere ikveld. Nå har jeg nesten aldri brukt det filteralternativet selv, men jeg irriterte meg stadig over å måtte bla gjennom 40 valg, det virket som en bedre ide overfor nye brukere å kutte ned på antallet.

Lenke til kommentar

En ting til som irriterer litt. Når eg svarer på innlegg må eg alltid trykke enter for å få linjeskift. Var det sånn før også?

Nei, det var det ikke.

Hvor finner jeg "Mine innlegg"-siden på mobilversjonen av de nye forumsidene?

Trykk på de fire firkantene øverst i høyre hjørne, og trykk så i midten. Hos meg mangler det ikon, men det ligger mellom Blogger og Nytt innhold.

Lenke til kommentar

Hvordan legger man inn YouTube filmer ?

Bare lim inn linken til videoen, så blir det automatisk en video.

Du kan også trykke på ikonet til høyre for viskelæret på øverste linje. Da får du muligheten til å velge «Media».

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...