Gå til innhold

Oppgradering til IPB 3.2, den 14. mars kl 22:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha brukt systemet litt, så mener jeg dette.

1. Mer brukervennelig. Føles mye bedre å bruke.

2. Ikke like godt design. Jeg fant et design jeg likte veldig godt sist, desverre er den borte nå.

Mer bruker vennlig? Jeg har ikke logget ut siden oppgradering, men nå i sta når jeg satt på en annen PC og skulle logge meg inn, fant jeg rett og slett ikke innloggings knappen. Lette overalt, prøvde til og med å google uten noe suksess. Ser ikke noe "Registrer deg" knapp heller. Hvordan jeg kommer inn på min egen bruker profil uten å google skjønner jeg heller ikke.

Lenke til kommentar

2. Ikke like godt design. Jeg fant et design jeg likte veldig godt sist, desverre er den borte nå.

Mer bruker vennlig? Jeg har ikke logget ut siden oppgradering, men nå i sta når jeg satt på en annen PC og skulle logge meg inn, fant jeg rett og slett ikke innloggings knappen. Lette overalt, prøvde til og med å google uten noe suksess. Ser ikke noe "Registrer deg" knapp heller. Hvordan jeg kommer inn på min egen bruker profil uten å google skjønner jeg heller ikke.

Ser du den svarte baren pa toppen. Der er innloggingsknappen, og registeringsknappen.

Lenke til kommentar

Ser du den svarte baren pa toppen. Der er innloggingsknappen, og registeringsknappen.

Ah der ja. Takk, takk. Det burde jeg jo ha sett. Må si jeg likevel synes den ble ganske "gjemt" av den reklamen i mørk farge.

Lenke til kommentar

For min del så hadde en funksjon for å sette innlegg som favoritter vært kult. Hender jeg kommer over innlegg jeg gjerne ville ha "husket på", men som nå ender opp i en egen bokmerkemappe.

Nå skulle jeg kjefte og le av deg for å ikke ha lagt merke til «Favoritt»-funksjonen, men etter å ha lest innlegget ditt én gang til ser jeg det er innlegg du vil favorisere, ikke hele tråden. Skriv om det her! :D

I alle andre OS/programmer (eller ihvertfall flertallet) er standarden Shift+Ctrl+V, men den krasjer med en av Firefox sine innebygde, dessverre. :/

Men ser nå heldigvis at det er fikset. :)

Er du sikker? I både Safari, TextEdit, Mail.app og Sparrow, for å nevne noen, er «min» hurtigtast standard. :p

Men som du sier har det blitt fikset!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ble fort veldig mange sider i tråden, så vett ikke om det er nevnt tidligere, men slik ser youtube klipp ut hos meg etter oppgraderingen:

post-71235-0-96020300-1332330109_thumb.png

Lenke til kommentar
Forsvant venner når forumet ble oppgradert? Har ikke fått noen varsling om at de har "fjernet meg som venn", så er det grunnen til at de forsvant av listen?

Hmm, vi måtte kjøre et script for å forsøke løse et problem med noen venner her om dagen, men jeg tror i utgangspunktet ikke det skulle fjerne noen venner. Kan du se noen her? https://www.diskusjon.no/index.php?app=members&module=profile§ion=friends&do=list

Om dere har noe mer å si.....
Ja, jeg vil ha tilbake retur-knappen i topp/bunn, på DENNE siden, som får meg til "ferske diskusjoner"-oversikten på AKAMs forside....
Jeg er litt usikker på hva det er snakk om? Kunne du vist med et bilde?
Lenke til kommentar

Er det noen spesiell grunn til at «mine innlegg» ikke oppdaterer seg når jeg går tilbake fra tråden jeg nettopp var inne i? Før oppdateringen gjorde det det. Dette gjelder både i Chrome og Safari, siste versjoner av begge (og siste versjon av os x).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har økt litt på plassen som innleggene får å boltre seg på i Tek.no og Diskusjon-utseendene ved å kutte litt vekk på paddings, margins og øke litt på bredden satt av til hovedinnholdet. Innleggene (med avatarer/forfatterfelt) har nå 623px med plass, mot tidligere 605.

Håper det hjelper på, hvertfall dere som sitter med ikke-dynamiske utseender :)

Neste prosjekt får bli å vurdere farger og kontraster litt nærmere tenker jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...