Prusk Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kjører Terrasue sin fiks, men luften får vel ikke han gjort noe med? Jeg bruker hans versjon for å tone ned sidene. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg har Diskusjon sin dynamisk sidevisning og den vises i allefall utstrekt og har ikke luft på høyre eller venstre side. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kjører Terrasue sin fiks, men luften får vel ikke han gjort noe med? Jeg bruker hans versjon for å tone ned sidene. "Dynamisk Diskusjon" temaet bruker bredden litt bedre, men har ikke gjort så veldig mye med luften, nei. Skrudd det litt her og der så det passer bedre sammen og fjernet litt i og rundt post-visningen, blant annet. Og oppdatering til tidligere post, theme-siden er nå på bloggen min. Litt lettere å redigere og holde oppdatert ting der Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Bruker ikke app'en. Bruker bare safari, og da vises forumet nesten eksakt lik app'en. Den vanlige app'en er borte fra marketplace. Men noen over anbefalte "IPB Buddy". Slik var det ikke tidligere og helt likt spørs vel selv nå, lenge siden jeg har brukt appen siden jeg 99.9% bruker PC her. Endret 20. mars 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Meget skuffa over å komme tilbake til de samme problemene, etter å ha vært nesten en uke offline. Er jo umulig å legge inn/redigere poster som inneholder bilder fortsatt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Den feilen opplever ikke jeg. Og jeg har heller ikke hørt noen andre som opplever den. Hvordan arter problemet seg? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Den feilen opplever ikke jeg. Og jeg har heller ikke hørt noen andre som opplever den. Hvordan arter problemet seg? Snakker du til meg nå? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Liker heller ikke at man nå ser bildene man legger inn i full størrelse. Meeeeget vanskelig å gjøre postene ryddige nå, når man må bruke så lang tid pga bildene går helt amok. I tillegg har hele siden hvor man skriver ett innlegg blitt mindre, så det kræsjer totalt her! *Edit* Legger ved ett bilde med eksempel: 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Når kommer funksjonen som lar seg SE hvilke innlegg du har fått "sånn grønn +1-ting"? Og er det mulig å skru av signaturvisning? Nå tar hvert innlegg for mye plass vertikalt med tykk header, innlegg, sitat og knapper etc.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Signaturen fjerner du lett. Tror det bare var å holde musa over så får du opp alternativet. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Signaturen fjerner du lett. Tror det bare var å holde musa over så får du opp alternativet. Da får jeg bare en highlight av "rapportér" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Eg gjorde det, men husker ikke hvordan Bare at det var deilig lett. Tab - Enter derimot. Funker av og til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Signaturen fjerner du lett. Tror det bare var å holde musa over så får du opp alternativet. Da får jeg bare en highlight av "rapportér" Rett til høyre for den grønne pila, rett under tallet 0, kommer det en X. Denne fjerner signaturen.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Prøv å hold musa over signaturen. Dukker det opp ett kryss på høyre side? Prøv på f.eks min signatur. For min del så hadde en funksjon for å sette innlegg som favoritter vært kult. Hender jeg kommer over innlegg jeg gjerne ville ha "husket på", men som nå ender opp i en egen bokmerkemappe. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Funket som bare det! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Helt enig. Dog, hvis du bruker Mac, er Shift + Alt + Cmd + V en hurtigtast for å «lime inn ren tekst», eller «lim inn og tilpass til stil», som det heter på norsk. I alle andre OS/programmer (eller ihvertfall flertallet) er standarden Shift+Ctrl+V, men den krasjer med en av Firefox sine innebygde, dessverre. :/ Men ser nå heldigvis at det er fikset. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Omg, kan noen fikse de to dynamiske temaene snart? Irriterer meg over at de er ødelagt, denne visningen er jo så forbanna smal Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Omg, kan noen fikse de to dynamiske temaene snart? Irriterer meg over at de er ødelagt, denne visningen er jo så forbanna smal Jeg beklager hvis du har beskrevet det før, men hva er problemet ditt med dem? Jeg har ikke hatt tid til å ta en grundig gjennomgang av denne tråden ennå. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 This. http://i.imgur.com/SUdBY.png Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå