Gå til innhold

Oppgradering til IPB 3.2, den 14. mars kl 22:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører Terrasue sin fiks, men luften får vel ikke han gjort noe med? Jeg bruker hans versjon for å tone ned sidene.

"Dynamisk Diskusjon" temaet bruker bredden litt bedre, men har ikke gjort så veldig mye med luften, nei. Skrudd det litt her og der så det passer bedre sammen og fjernet litt i og rundt post-visningen, blant annet.

Og oppdatering til tidligere post, theme-siden er nå på bloggen min. Litt lettere å redigere og holde oppdatert ting der :)

Lenke til kommentar

Bruker ikke app'en. Bruker bare safari, og da vises forumet nesten eksakt lik app'en.

Den vanlige app'en er borte fra marketplace. Men noen over anbefalte "IPB Buddy".

Slik var det ikke tidligere og helt likt spørs vel selv nå, lenge siden jeg har brukt appen siden jeg 99.9% bruker PC her. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Liker heller ikke at man nå ser bildene man legger inn i full størrelse.

Meeeeget vanskelig å gjøre postene ryddige nå, når man må bruke så lang tid pga bildene går helt amok. I tillegg har hele siden hvor man skriver ett innlegg blitt mindre, så det kræsjer totalt her!

*Edit*

Legger ved ett bilde med eksempel:

likerikke.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Signaturen fjerner du lett. Tror det bare var å holde musa over så får du opp alternativet.

Da får jeg bare en highlight av "rapportér"

Rett til høyre for den grønne pila, rett under tallet 0, kommer det en X. Denne fjerner signaturen.. :)

Lenke til kommentar

Prøv å hold musa over signaturen. Dukker det opp ett kryss på høyre side? Prøv på f.eks min signatur.

For min del så hadde en funksjon for å sette innlegg som favoritter vært kult. Hender jeg kommer over innlegg jeg gjerne ville ha "husket på", men som nå ender opp i en egen bokmerkemappe.

Lenke til kommentar

Helt enig. Dog, hvis du bruker Mac, er Shift + Alt + Cmd + V en hurtigtast for å «lime inn ren tekst», eller «lim inn og tilpass til stil», som det heter på norsk. ;)

I alle andre OS/programmer (eller ihvertfall flertallet) er standarden Shift+Ctrl+V, men den krasjer med en av Firefox sine innebygde, dessverre. :/

Men ser nå heldigvis at det er fikset.:)

Lenke til kommentar

Omg, kan noen fikse de to dynamiske temaene snart? Irriterer meg over at de er ødelagt, denne visningen er jo så forbanna smal :(

Jeg beklager hvis du har beskrevet det før, men hva er problemet ditt med dem? Jeg har ikke hatt tid til å ta en grundig gjennomgang av denne tråden ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...