maanemann Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) 2. Den "boksen" hvor Mine Innlegg, Ubesvarte Tråder, osv. forsvinner til høyre og ligger "bak" alt annet. Har det kommet noen løsning på denne? Btw, løsningen her er å skru av Compatibility mode (hvis man har IE9). "Måtte" kjøre i Compatibility mode med den forrige versjonen, men muligens ikke nødvendig etter oppgraderingen.... Endret 19. mars 2012 av maanemann Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Irritasjonsmoment: Når man limer inn tekst, beholdes formateringen. Fantastisk irriterende. Man må altså bruke musen for å klikke på "lim inn ren tekst"-knappen for å lime inn, og kan ikke bruke Crl+V. Helt enig. Dog, hvis du bruker Mac, er Shift + Alt + Cmd + V en hurtigtast for å «lime inn ren tekst», eller «lim inn og tilpass til stil», som det heter på norsk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Fire taster å trykke inn for å lime inn ren tekst? Det var da i overkant mye, syns jeg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Sikkert mulig å endre hvis fire taster samtidig blir for mye, poenget var at det ikke er nødvendig å bruke musen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Shift + Alt + Cmd + V Samtidig? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Samtidig? Samtidig. Lillefinger på shift, ringefinger på alt, tommel på cmd og pekefingeren fra enten samme (venstre) eller høyre hånd på V. 2 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Samtidig? Samtidig. Lillefinger på shift, ringefinger på alt, tommel på cmd og pekefingeren fra enten samme (venstre) eller høyre hånd på V. Og hva med oss som ikke bruker mac? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg har ingen redigeringsknapp hvorfor?? HER kommer den opp, men ikke i andre diskusjoner?? Nå var den borte igjen?? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Den er ikke borte, men delvis skjult. Den dukker opp når du peker på posten du vil redigere. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Av og til så er den der, av og til så er den ikke der. Har fått med meg at den er ''småskjult'' ved siden av Rapporter-knappen, men den er faktisk ikke der halvparten av tiden! Har slettet cache da, så får se om det hjelper. Fant ut nå at den er ikke der med en gang jeg poster ett innlegg, og må refresh siden for at den skal dukke opp. Er det meninga at den skal være sånn?? Endret 19. mars 2012 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Av og til så er den der, av og til så er den ikke der. Har fått med meg at den er ''småskjult'' ved siden av Rapporter-knappen, men den er faktisk ikke der halvparten av tiden! Har slettet cache da, så får se om det hjelper. Fant ut nå at den er ikke der med en gang jeg poster ett innlegg, og må refresh siden for at den skal dukke opp. Er det meninga at den skal være sånn?? Amerikanerne tok den og brukte den til "stealth" eksperiment Denne er nå en forbruker av scripts, du kjører ikke NoScripts eller noe annet som påvirker den? Endret 20. mars 2012 av 007CD Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Siste post har forsvunnet fra mine innlegg i ipboard 1000px. Den var der i går. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Der funker det ja. Supert at du løste det så kjapt, takk. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Håper dere skjønner hva jeg mener: "Mine Innlegg" : Jeg pleier å åpne alle trådene der hver dag som har fått nye poster for å "markere" de som lest. Men for å gjøre det lettest mulig åpner jeg de i nye bakgrunnsfaner. Dette virker ikke nå lengere:, dvs trådene blir ikke markert som lest lengere. Jeg må holde meg på 1 fane, samt også bla til siste side for at de skal registreres som lest. annoying Edit: Nå virker det plutselig... Men må fortsatt inn på siste side i trådene, kan ikke bare åpne tråden via "emnefeltet" (siden da kommer man på første side) Endret 20. mars 2012 av Kenichi-san Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Der har jeg fikset det som diskusjon.no ikke hadde fikset nemmelig kontrastene, takk til brukerne som har laget bedre løsninger. Da igjen, jeg gjorde det samme når YouTube rotet det til og nyter fortsatt skikkelig meny der. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg har gjort bredden satt av til innleggene litt større siden jeg så det ble litt trangt og veldig mye luft på ene siden. Enige? 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Amerikanerne tok den og brukte den til "stealth" eksperiment Denne er nå en forbruker av scripts, du kjører ikke NoScripts eller noe annet som påvirker den? Nei, bare AdBlock og slikt for å slippe reklame. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Når det kommer til layouten ønsker jeg meg litt farge på bakgrunnen. Svak grå/blå eller hva det måtte være. I tillegg mener jeg det blå området (på utklippet) bør være størst mulig, og de røde bør fjernes eller reduseres så mye som mulig. Jeg synes avsatt plass til Avatarer og menyer på venstre siden er for stort. Luften på siden kunne også vært redusert (begge sider). Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Noen sider tilbake hadde vår godeste Terrasque laget en super fiks. For Firefox trenger man bare Greasemonkey (Ypperlig verktøy for å få side utseende slik du vil ha det, bruker det selv på YouTube for å få den gamle og skikkelige layouten tilbake.) Siden med instrukser og link til temaet som er grått og ser bra pent ut: http://home.de.thelazy.net/diskusjon/ Orginal posten til Terrasque finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1420218&st=140&p=19054365entry19054365 eller post nr 156 i denne tråden. Og her er ett bilde som finnes i samme post over hvordan fargene er i temaet: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=482735 Kort og greit, flytt / fjern statusen for innloggingen i toppen til ca hvor den var før og sleng på dette temaet som ett alternativ og vips er forumet's største utseende problem fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå