Argoniel Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Kommer Gamer.no-skinnen tilbake eller? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Et spørsmål: Hvordan kan jeg kutte ut noen av trådene som dukker opp i "mine innlegg" - Jeg har noen tråder der som jeg har skrevet innlegg i, men som jeg ikke lenger er så interessert i å følge, skjønner? Jeg har aldri funnet ut av dette i noen versjon av forumet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Et spørsmål: Hvordan kan jeg kutte ut noen av trådene som dukker opp i "mine innlegg" - Jeg har noen tråder der som jeg har skrevet innlegg i, men som jeg ikke lenger er så interessert i å følge, skjønner? Jeg har aldri funnet ut av dette i noen versjon av forumet. Trykk på «Administrér ignorerte tråder»-knappen, og velg de trådene du ikke vil følge. 1 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Fy f*** .... var det så enkelt?! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Digger nye mobilutgaven av forumet, mye bedre enn den forrige Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jepp. Synest også mobilversjonen er blitt bra nå. Mangler kun EN ting: Hurtigsvar. Å måtte laste en ny side for å begynne å skrive på et innlegg kan være irriterende om man er i GOKK Burde være enkelt å få til? Lenke til kommentar
Kjell Iver Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Og på fredag er 3.3 på lufta som offisiell versjon på IP board På'n igjen? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg misliker måten hurtigsvar fungerer på. Jeg skulle gjerne hatt muligheten til å sette inn lenker, bilder og annet uten at tekstfeltet blir voldtatt. Med voldtatt mener jeg blant annet at skrifttypen endres, bilder vises som bilder i stedet for img-tagger og smilefjes som smilefjes i stedet for tegnene (parantes og kolon for vanlig smilefjes). Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Og på fredag er 3.3 på lufta som offisiell versjon på IP board På'n igjen? Det er en oppdatering som ikke bringer med seg noen store utseendeendringer, det vil kun dreie seg om feilretting og evt. legge inn slik at ny funksjonalitet kommer til syne. Det blir dermed ingen stor ny omstillingsprosess for dere brukere. Denne oppdateringen ble et naturlig steg for oss å ta før 3.3-oppdateringen, 3.3-oppdateringen vil inneholde langt flere ytelsesbesparende tillegg og forbedret funksjonalitet for staben vår. Vi kommer nok til å vente til 3.3.1 eller 3.3.2 siden vi av erfaring vet det ikke er best å være aller først ute. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Og på fredag er 3.3 på lufta som offisiell versjon på IP board På'n igjen? Tvilsomt. Det tar nok lang tid før det blir aktuelt å oppgradere til 3.3. TSP var først. Jeg misliker måten hurtigsvar fungerer på. Jeg skulle gjerne hatt muligheten til å sette inn lenker, bilder og annet uten at tekstfeltet blir voldtatt. Med voldtatt mener jeg blant annet at skrifttypen endres, bilder vises som bilder i stedet for img-tagger og smilefjes som smilefjes i stedet for tegnene (parantes og kolon for vanlig smilefjes). Forsåvidt enig. Det var bedre før, da du kunne skrive i «ren tekst»-modus men fortsatt bruke knappene. 1 Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Er det mulig å gå til siste side i en tråd? Aner ikke hvor mange det er her, ser ut som jeg må bla to sider av gangen... 1 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Er det mulig å gå til siste side i en tråd? Aner ikke hvor mange det er her, ser ut som jeg må bla to sider av gangen... Trykk på knappen til høyre for neste "»". 1 Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Ah, takk. Mye rart her, men det går nok seg til.Jeg fikk for øvrig dette (at du siterte meg) som to "notifications"... merkelig Endret 19. mars 2012 av Skoony Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jepp. Synest også mobilversjonen er blitt bra nå. Mangler kun EN ting: Hurtigsvar. Å måtte laste en ny side for å begynne å skrive på et innlegg kan være irriterende om man er i GOKK Burde være enkelt å få til? Samt å hoppe til første/siste side i en tråd. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Ah, takk. Mye rart her, men det går nok seg til.Jeg fikk for øvrig dette (at du siterte meg) som to "notifications"... merkelig Det er fordi jeg faktisk siterte deg to ganger. Innleggene ble slått sammen og jeg redigerte bort mitt første svar til deg. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 FÃ¥r vi tilbake gamer.no-skinnet tilbake?? (null) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Den nye layouten er håpløs. Dynamisk visning gir meg følelsen man får om man blåser opp et bilde tilpasset en lavere oppløsning. Det hele svumler og virker rett og slett litt barnslig. Vanlige layouter kommer som en stripe midt på skjermen. Teksten og menyer ser bedre ut, men jeg vil ha dette stramme inntrykket (gjerne litt tonet ned) på hele skjermen. Slik det er nå minner det om VGDebatt, hvor hele forumet ser ut som et kommentarfelt til en nyhetssak. Andre ønsker: 50 innlegg per side i en av layoutene. "Opp"-knapp tilbake. Har forøvrig merket at min aktivitet på forumet har blitt like liten som solaktiviteten her i Bergen etter omleggingen... 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Nok en oppdatering med "husk meg" haket av som standard. Hvorfor? Endret 19. mars 2012 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Irritasjonsmoment: Når man limer inn tekst, beholdes formateringen. Fantastisk irriterende. Man må altså bruke musen for å klikke på "lim inn ren tekst"-knappen for å lime inn, og kan ikke bruke Crl+V. Med mindre målet deres er å få styggest mulig poster, tror jeg dere bør endre på hva som er default der... 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Slenger inn en liten ting jeg har lagt merke til i Opera. Ved hurtigsvarsdialogen, kan ikke jeg trykke "nederst" i vinduet for å flytte markøren til slutten av hva enn jeg har skrevet. Den vil faktisk ikke bevege seg i det hele tatt. Jeg må faktisk trykke en eller annen plass jeg har tekst. Før var det slik at om jeg trykket nedenfor teksten min, ville markøren gå så langt ned den bare kunne. Dette, sammen med at Tab-tasten ikke lengre fungerer for å hoppe direkte til "Post", gjør at jeg ikke lenger får skrevet innleggene mine like kjapt som før. Specs: Windows 7 64bit Enterprise, Opera 11.61. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå