Liquidkey Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 "Mine innlegg" er borte hvis man bruker mobil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 "Mine innlegg" er borte hvis man bruker mobil. De var nok ikke viktige, lev med det! Lenke til kommentar
D3f4u17 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Kommer «gå til»-ruta tilbake? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) "Mine innlegg" er borte hvis man bruker mobil. De var nok ikke viktige, lev med det! Selvsagt lever jeg med det. Det er fortsatt en tilbakemelding om oppgraderingen. Endret 18. mars 2012 av Liquidkey 2 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 maskinmusikk Virker som du liker det nye utseende =) Kan duforklare meg hva du liker? Med en gang noen missliker utseende blir en bedt om å gi nøyaktige beskrivelser av hvorfor en missliker det, men om en sier at en liker utseende er det ikke nødvendig å begrunne påstandene sine det fnugg. Hadde vært morsomt å høre hva du liker, sikkert en del småting som har gått meg og mange andre hus forbi. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Korte innlegg bestående av kun enkeltord og smilefjes, fjernes uten forvarsel.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 "Mine innlegg" er borte hvis man bruker mobil. De var nok ikke viktige, lev med det! Selvsagt lever jeg med det. Det er fortsatt en tilbakemelding om oppgraderingen. Jepp! Jeg ønsker også dette tilbake. 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Mine innlegg er tilbake på iPhone ihvertfall.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Jeg har alltid brukt IPB appen på iPhone da jeg synes forumet selv (for 1 år siden) ikke ga særlig god mobiltilpasning. Men har ikke sjekket den etter oppgraderingen. Er det nå noen fordeler ved å bruke forumet i mobilversjon fremfor IPB appen? EDIT: Testet via Safari nå og synes den virket ok uten å ha testet annet enn å lese. Muligens noe treg (wifi). Denne såkalte "opp" knappen trengs ikke på iPhone da man med alt bare trykker i toppen av skjermen så er scroller den til toppen. Endret 18. mars 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Av en eller annen grunn ser IP.Board-appen ut til å ha blitt fjernet fra den norske App Store. Den eneste fordelen jeg kan komme på, er push-notifikasjoner. Vi skal ha nødvendig lisens for å støtte dette, men jeg har ikke fått testet om dette faktisk fungerer. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) IPB Buddy fungerer på samme måten som IP.Board, og er et tips for de som ønsker et alternativ nå som sistnevnte er fjernet fra appstore. Endret 18. mars 2012 av Liquidkey 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Med NoScript er det nok å tillate diskusjon.no og tek.no. Har NoScript selv, og har ikke merket at noe funksjonalitet er borte. Eller mener du at diskusjon.no og tek.no er skumle saker som ikke bør tillates? Det er ikke bare diskusjon.no og tek.no som kommer inn her: afe2.specificclicks.net b.scorecardresearch.com s0.2mdn.net track.adform.net www.google-analytics.com adserver.adtech.de ajax.googleapis.com s-static.ak.facebook.com sb.scorecardresearch.com ssl.google-analytics.com www.facebook.com Jeg tillater selv så lite scripts som mulig og ser helst at vi ikke trenger å tillate noen script som helst. Det gamle forumet funket like bra om ALT av script var avskrudd, årsaken er at hijacking og erstattning av scripts er populært og ett ekstra sikkerhetslag er alltid bra. Eksempel på kjent side som fikk sitt lokale script utbyttet er mysql.com Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Går det ann å fjerne det fjortisutsende og få noe med litt rolige farger? noe sånn som før? Da mener jeg bildet i midten der hvor alle innleggene listes opp Er det at avataren vises som du tenker på? Legger like godt ved et vedlegg der ting merket i er til irritasjon for meg. Der jeg har merket 1 og pil er vell den gamle knappen som tok deg til din siste sette post i tråden, hva med å bruke et annet symbol som viser hva den knappen gjør? Og den grønne fargen på tråder som er klistret er direkte ekkel, hva med å lage et ikon eller noe? Prøv å få en mer nøytral farge øverst på den linja. Og teksten på emnetitlene passer ikke i blått. Glemte nesten å si noe om den lista til venstre, der alle underforumene er listet. Prøv å få den bytt farger på den også. Jeg vil også ha brukermenyen til venstre i rekke med forumtitler, men det er min personlige mening. Kan være avataren passer bedre inn med andre farger, så sier lite om den foreløpig Endret 18. mars 2012 av morgan_kane Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Mine innlegg er tilbake på iPhone ihvertfall.. Btw, vet du hva app'en heter på iPhone? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Bruker ikke app'en. Bruker bare safari, og da vises forumet nesten eksakt lik app'en. Den vanlige app'en er borte fra marketplace. Men noen over anbefalte "IPB Buddy". Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Bruker nyeste Google Chrome. Om jeg bruker hurtigsvar og trykker på Post skjer det ingenting, men om jeg refresher er posten lagt ut. Blir altså ikke automatisk oppdatert slik som før. 1 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Bruker nyeste Google Chrome. Om jeg bruker hurtigsvar og trykker på Post skjer det ingenting, men om jeg refresher er posten lagt ut. Blir altså ikke automatisk oppdatert slik som før. Samme problem her, bruker siste firefox Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Mistenker at den oppdateringsbiten er en type feature av ett eller annet slag. Delvis fornøyd med denne, men koster dessverre scripts. Jeg vet jeg er en stor advokat for mindre scripts, men jeg skjønner ikke pointet med å gjøre det når det finnes måter uten scripts for å få til samme resultat. Edit vinduet oppfører seg forresten på samme måte også. Endret 18. mars 2012 av 007CD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Edit-vinduet catcher heller ikke post-hurtigtasten (Ctrl+s/Shift+Ctrl+s), derfor går den til hurtigsvar-vinduet i stedet, og jeg får beskjed om t jeg ikke har skrevet noen ting. RImelig irriterende. Endret 19. mars 2012 av NgZ Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg kan ikke si at jeg liker å klage når driftsteamet har gjort så mye med dette forumet, men jeg liker virkelig ikke den nye oppdateringen. Beklager. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå