TSP Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Diskusjon.no er esten ubrukelig via TOR nå Altfor mange scripts, og selv om man gir OK for dem g[r det ikke alltid. Se over. Er dette et forsøk på å tvinge alle til å poste med fullt navn, adresse og fødselsnummer? Hvordan er det i f.eks forumutseendet IP.Board? Har du et større bilde enn det over? Fullt navn, adresse og fødselsnummer kommer vi ikke til å be om Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Så da er vi stuck med denne elendige themen her som egentlig IP Board gutta burde ha BETALT brukerne for å bruke. Deg om det. Jeg, for min del, elsker det nye temaet, og jeg vedder adminhatten min på at det er mange andre brukere som deler min mening. Redigert: Poenget mitt er at alle er forskjellige. Noen liker epler, andre hater epler. Det samme gjelder Internett. Se bare hvor mange som klager over Facebooks stadige endringer. Endret 17. mars 2012 av Runar Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Diskusjon.no er esten ubrukelig via TOR nå Altfor mange scripts, og selv om man gir OK for dem g[r det ikke alltid. Se over. Er dette et forsøk på å tvinge alle til å poste med fullt navn, adresse og fødselsnummer? Hvordan er det i f.eks forumutseendet IP.Board? Har du et større bilde enn det over? Fullt navn, adresse og fødselsnummer kommer vi ikke til å be om Hvordan går det med forbedringene? Og er ikke denne siden forferdelig underbemmat på programmeringssiden ? Du jobber jo som supermann, men virker som vi trenger en armada av supermenn for å få bukt med alle probleme oppdateringer fører med seg. Fargen på sidetallet, og pluss knappen kunne godt vært mørkere og, virker som en litt barnslig farge nå. Og det er umulig å hoppe til en vilkårlig side. Videre så oppdateres ikke siden alltid når jeg skriver innlegg... Slik at ved å trykke svar skjer ingenting. Selv om jeg egentlig legger inn et innlegg. Endret 17. mars 2012 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Helt enig med Nebu. TSP får alt for mye på seg alene virker det som. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Så da er vi stuck med denne elendige themen her som egentlig IP Board gutta burde ha BETALT brukerne for å bruke. Deg om det. Jeg, for min del, elsker det nye temaet, og jeg vedder adminhatten min på at det er mange andre brukere som deler min mening. Redigert: Poenget mitt er at alle er forskjellige. Noen liker epler, andre hater epler. Det samme gjelder Internett. Se bare hvor mange som klager over Facebooks stadige endringer. Har sett mange som er uenig og at post counten har fallt andre steder... Så... *Tar admin hatten til Runar* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg har gjort noen justeringer på noen paddings i Diskusjon og Tek-utseendene. Det skal dermed være mer plass til emnetittelområdet enn det var før. Jeg håper dette gjør ting bedre for de som har ikke dynamiske utseender! Eksempel: Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Usikker på om dette har blitt tatt opp tidligere, da må jeg bare beklage På forumforsiden så liker jeg å se hva som diskuteres akkurat nå, men når jeg trykker på + for å øke antall tråder så lagres det ikke til neste gang jeg åpner nettleseren for å lese i forumet. Mulig jeg er dum og dette bare har noe med innstillinger å gjøre som jeg ikke har fått med meg? Endret 17. mars 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Så da er vi stuck med denne elendige themen her som egentlig IP Board gutta burde ha BETALT brukerne for å bruke. Deg om det. Jeg, for min del, elsker det nye temaet, og jeg vedder adminhatten min på at det er mange andre brukere som deler min mening. Redigert: Poenget mitt er at alle er forskjellige. Noen liker epler, andre hater epler. Det samme gjelder Internett. Se bare hvor mange som klager over Facebooks stadige endringer. Hvorfor er stadige oppdateringer bra? Nå snakker jeg bare utseendemessig, jeg takker skjeldent nei til tekniske godtbiter, og mer hestekrefter under panseret. Runar et helt to helt alvorlige spørsmål 1. Kunne vi satt opp en avstemning over hvor mange som er svært-godt-middels-dårlig-svært dårlig fornøyd med oppdateringene? 2. Hva er det du konkret liker med det nye utseende? Liker du at en må veksle mellom nye innlegg,tracker, osv på venstre side av skjermen og brukerinnformasjon oppe til høyre? (selv glemmer jeg ofte å se når jeg får nye personlige meldinger) Liker du at en ikke lenge kan hoppe til et gitt sidetall? Liker du at sidetall, rapporteringer osv osv er tonet helt grått, de altfor store fontene den matte fargen som går igjen? Alle de barnslige ikonene (som faktisk så litt medre ut før)? Vil bare vite hva som faktisk er bra med det nye utseende, da jeg ikke klarer det enda. 1 Lenke til kommentar
D3f4u17 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Liker du at en ikke lenge kan hoppe til et gitt sidetall? Hvis du mener å hoppe til en gitt side i en tråd, så kan du det. Trykk der det står «Sider». 1 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Takker, la ikke merke til det siden den grå knappen siden den blendet seg så fint inn med bakgrunnen =) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvorfor er stadige oppdateringer bra? Nå snakker jeg bare utseendemessig, jeg takker skjeldent nei til tekniske godtbiter, og mer hestekrefter under panseret. Runar et helt to helt alvorlige spørsmål 1. Kunne vi satt opp en avstemning over hvor mange som er svært-godt-middels-dårlig-svært dårlig fornøyd med oppdateringene? 2. Hva er det du konkret liker med det nye utseende? Liker du at en må veksle mellom nye innlegg,tracker, osv på venstre side av skjermen og brukerinnformasjon oppe til høyre? (selv glemmer jeg ofte å se når jeg får nye personlige meldinger) Liker du at en ikke lenge kan hoppe til et gitt sidetall? Liker du at sidetall, rapporteringer osv osv er tonet helt grått, de altfor store fontene den matte fargen som går igjen? Alle de barnslige ikonene (som faktisk så litt medre ut før)? Vil bare vite hva som faktisk er bra med det nye utseende, da jeg ikke klarer det enda. Nå så jeg enda ett problem som ikke var på forrige versjon, quoter blir bare rot (Se innlegget over, mer kompakt enn Mazda sine sports compact biler og K klasse bilene i Japan jo, og det er ille. Uansett, er mye som må fikses på her, blir nok til å bruke Greasemonkey for å fikse utseende på forum med IPB softwaren (Synd egentlig) men mye som må stokkes om her, linja på toppen for innlogging burde sendes ned til der den var før, mer plass til poster og mindre bortgjemt. Akkurat nå er den utenfor scan rekkevidden eller der hvor øyene reiser, i fly og bil sammenheng så blir det som å henge speedometret der hvor soltaket er, utenfor synnsvidden og ikke under kontroll med resultatet at PMer blir bortglemt og annet. Ikke så veldig gjennomtenkt av utviklerne bak IPB, men denne burde fikses, sidemessig synes jeg den er mer rotete enn før også, vi mangler for eksempel hopp til side 1-2-3 og de 3 siste sidene, nå har vi bare side 1-2-3 og siste side når vi ser tråden, det er en tilbakegang fra før. Ellers savner jeg klarere ikoner for postene, de som var før var ikke Vistaish og skulle skille seg og ut, og var lett å avlese raskt, i tillegg hadde vi på bunnen av siden en forklaring av disse i tillegg... 1 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Så da er vi stuck med denne elendige themen her som egentlig IP Board gutta burde ha BETALT brukerne for å bruke. Deg om det. Jeg, for min del, elsker det nye temaet, og jeg vedder adminhatten min på at det er mange andre brukere som deler min mening. +1! (går ikke å plusse på mobilversjonen, hint hint) 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Har rediger-knappen blitt borte???? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Nei. Rapporter- og rediger-knappene toner ut når de er inaktive. Holder du musa over dem, så blir de tydelige. De befinner seg ved siden av 'multisitat' og 'svar'. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Nok et sted å sløse med script-bruken... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Gjør ikke alle sånne unødvendige fancy ting at alt blir bitte litt tregere? Er jo et mareritt å bruke fullversjonen på mobil nå. Før gikk det greit. Endret 18. mars 2012 av Jotun 2 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Scripts senker ytelsen ja, det er ikke ett ukjent fenomen. Men det verste er sikkerheten, spesielt for de av oss som bruker NoScript så er halvparten ikke fungerende, noe som er litt synd. Mye funksjonalitet ofret for utseende. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Dynamisk skin er fremdeles fucka -_- Lenke til kommentar
thomit Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Scripts senker ytelsen ja, det er ikke ett ukjent fenomen. Men det verste er sikkerheten, spesielt for de av oss som bruker NoScript så er halvparten ikke fungerende, noe som er litt synd. Mye funksjonalitet ofret for utseende. Med NoScript er det nok å tillate diskusjon.no og tek.no. Har NoScript selv, og har ikke merket at noe funksjonalitet er borte. Eller mener du at diskusjon.no og tek.no er skumle saker som ikke bør tillates? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå