L4r5 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Pencilcase: Trykk på "Vis filter" og ta screenshot av hva som står der. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Pencilcase: Trykk på "Vis filter" og ta screenshot av hva som står der. Ok, sjekket filter, og den "hadde satt seg selv" til - innhold jeg ikke har lest Så, dermed går jeg tilbake til hvil hvil ... Edit: Når jeg sa at den hadde "satt seg selv" på det valget, er jeg litt usikker - jeg var nemlig inne på "tracker" og titta litt. Kan hende jeg i vanvare kom til å trykke feil ... Endret 17. mars 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Var det jeg mistenkte. Mistenker også at hvis det er standarden så kommer jeg til å måtte svare på det "problemet" ørten ganger fremover. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 To spørsmål: Hvor er der man bruker for å legge inn youtubevido nå? Og hvor er der man velger spoiler? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvor er der man bruker for å legge inn youtubevido nå? Bare lim inn linken til videoen, så dukker avspilleren automatisk opp. Og hvor er der man velger spoiler? Trykk på «Special BBCode» (øverste linje, nummer tre fra venstre) og velg «Spoiler» fra den lange listen. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 2. Den "boksen" hvor Mine Innlegg, Ubesvarte Tråder, osv. forsvinner til høyre og ligger "bak" alt annet. Har det kommet noen løsning på denne? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Pencilcase: Trykk på "Vis filter" og ta screenshot av hva som står der. Ok, sjekket filter, og den "hadde satt seg selv" til - innhold jeg ikke har lest [ attachment=482946:screen-capture-3.png ] Så, dermed går jeg tilbake til hvil hvil ... Edit: Når jeg sa at den hadde "satt seg selv" på det valget, er jeg litt usikker - jeg var nemlig inne på "tracker" og titta litt. Kan hende jeg i vanvare kom til å trykke feil ... Filtrene dine skal lagres i "Vis nytt innhold" de. Jeg er på IPS sine offisielle fora stadig vekk og filtrene er alltid som jeg forlot dem. Så du skal f.eks kunne endre til "Etter tidsperiode: 24 timer" og den vil gjøre det samme som "Siste 24 timer" gjorde før. Edit: jeg måtte resette for alle medlemmer igår kveld pga noen problemer med varslingene. Så det kan være derfor du evt. merket noe var resatt. Beklager det! Har det kommet noen løsning på denne? Hei, slik skal det jo ikke se ut! Vi har fikset en del slike problemer vet jeg. Kunne du sørget for at cachen/bufferen i nettleseren din tømmes? Hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Filtrene dine skal lagres i "Vis nytt innhold" de. Jeg er på IPS sine offisielle fora stadig vekk og filtrene er alltid som jeg forlot dem. Så du skal f.eks kunne endre til "Etter tidsperiode: 24 timer" og den vil gjøre det samme som "Siste 24 timer" gjorde før. Vet ikke hva som er satt som standard, men jeg tror det mest naturlige hadde vært å sette "siste 24 timer" som default setting. Tror det kan spare oss for en del spørsmål på sikt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Bare lim inn linken til videoen, så dukker avspilleren automatisk opp. Det gjorde det ikke hos meg ... Limte den inn på "koblinger", og endret fra http til "annet" - da satt den som ett skudd midt i panna Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg vil ikke se profilbildene lengre! Hvor er det blitt av muligheten til å fjerne det? Kontrollpanelet er kun for min egen profil nå. Idiotisk at dere fjernet dette. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg vil ikke se profilbildene lengre! Hvor er det blitt av muligheten til å fjerne det? Kontrollpanelet er kun for min egen profil nå. Idiotisk at dere fjernet dette. Hvorfor har du ett bilde i det hele tatt da? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg snakker ikke om mitt eget bilde, men at jeg ser de andre sine bilder Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg snakker ikke om mitt eget bilde, men at jeg ser de andre sine bilder Hva er problemet med at du ser andre sine bilder, da? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 For min del blir forumet så rotete. Og jeg ønsker muligheten å velge selv, tilbake Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Det gjorde det ikke hos meg ... Limte den inn på "koblinger", og endret fra http til "annet" - da satt den som ett skudd midt i panna Det virker hvis jeg limer inn linken, uten å bruke «Link»-knappen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hold dere seriøse, er dere snille. Unngå å kalle hverandre dumme, så unngår dere at innlegg slettes.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Fikse keywords + description kanskje? <meta name="keywords" content="Oppgradering,til,IPB,den,mars,2200,Pencilcase,Trykk,Vis,filter,screenshot,hva,som,str,der" /> <meta name="description" content="Pencilcase: Trykk på "Vis filter" og ta screenshot av hva som står der." /> Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Nå når "ulest innlegg" prikken er så "nøytral" i mangel av bedre ord, er det alt for lett av gammel vane og gå til en sterkere farge og trykke. Nå har eg gjort det 3 ganger, trykket på det fordømte hjertet som indikerer favoritt. Da forsvinner favoritten. Hva med i samme slengen bytte ut det idiotiske hjertet? Nå blandt annet har eg et hjerte foran tråden om Herkules flyet som krasjet. Det passer liksom ikke helt.... Kan jo legge inn et ønske i tracker.... Yeah.... Edit: Tracker ser jo helt merkelig ut hos meg.... Endret 17. mars 2012 av Jotun 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 For min del blir forumet så rotete. Og jeg ønsker muligheten å velge selv, tilbake Det hadde vært det beste, men dessverre må de ha sikkerhetsoppdateringer og annet snacks i backenden som vi ikke ser. Så da er vi stuck med denne elendige themen her som egentlig IP Board gutta burde ha BETALT brukerne for å bruke. 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Diskusjon.no er esten ubrukelig via TOR nå Altfor mange scripts, og selv om man gir OK for dem g[r det ikke alltid. Se over. Er dette et forsøk på å tvinge alle til å poste med fullt navn, adresse og fødselsnummer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå