Gå til innhold

Oppgradering til IPB 3.2, den 14. mars kl 22:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Pencilcase: Trykk på "Vis filter" og ta screenshot av hva som står der.

Ok, sjekket filter, og den "hadde satt seg selv" til - innhold jeg ikke har lest

Så, dermed går jeg tilbake til hvil hvil ...

Edit:

Når jeg sa at den hadde "satt seg selv" på det valget, er jeg litt usikker - jeg var nemlig inne på "tracker" og titta litt. Kan hende jeg i vanvare kom til å trykke feil ...

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Hvor er der man bruker for å legge inn youtubevido nå?

Bare lim inn linken til videoen, så dukker avspilleren automatisk opp.

Og hvor er der man velger spoiler?

Trykk på «Special BBCode» (øverste linje, nummer tre fra venstre) og velg «Spoiler» fra den lange listen.

Lenke til kommentar

Pencilcase: Trykk på "Vis filter" og ta screenshot av hva som står der.

Ok, sjekket filter, og den "hadde satt seg selv" til - innhold jeg ikke har lest

[ attachment=482946:screen-capture-3.png ]

Så, dermed går jeg tilbake til hvil hvil ...

Edit:

Når jeg sa at den hadde "satt seg selv" på det valget, er jeg litt usikker - jeg var nemlig inne på "tracker" og titta litt. Kan hende jeg i vanvare kom til å trykke feil ...

Filtrene dine skal lagres i "Vis nytt innhold" de. Jeg er på IPS sine offisielle fora stadig vekk og filtrene er alltid som jeg forlot dem. Så du skal f.eks kunne endre til "Etter tidsperiode: 24 timer" og den vil gjøre det samme som "Siste 24 timer" gjorde før.

Edit: jeg måtte resette for alle medlemmer igår kveld pga noen problemer med varslingene. Så det kan være derfor du evt. merket noe var resatt. Beklager det!

diskusjon.jpg

Har det kommet noen løsning på denne?

Hei, slik skal det jo ikke se ut! Vi har fikset en del slike problemer vet jeg. Kunne du sørget for at cachen/bufferen i nettleseren din tømmes?

Hvilken nettleser bruker du?

Lenke til kommentar

Filtrene dine skal lagres i "Vis nytt innhold" de. Jeg er på IPS sine offisielle fora stadig vekk og filtrene er alltid som jeg forlot dem. Så du skal f.eks kunne endre til "Etter tidsperiode: 24 timer" og den vil gjøre det samme som "Siste 24 timer" gjorde før. :)

Vet ikke hva som er satt som standard, men jeg tror det mest naturlige hadde vært å sette "siste 24 timer" som default setting. Tror det kan spare oss for en del spørsmål på sikt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Bare lim inn linken til videoen, så dukker avspilleren automatisk opp.

Det gjorde det ikke hos meg ... Limte den inn på "koblinger", og endret fra http til "annet" - da satt den som ett skudd midt i panna

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg vil ikke se profilbildene lengre! Hvor er det blitt av muligheten til å fjerne det? Kontrollpanelet er kun for min egen profil nå.

Idiotisk at dere fjernet dette.

Hvorfor har du ett bilde i det hele tatt da?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg snakker ikke om mitt eget bilde, men at jeg ser de andre sine bilder

Hva er problemet med at du ser andre sine bilder, da?

Lenke til kommentar

Fikse keywords + description kanskje?

<meta name="keywords" content="Oppgradering,til,IPB,den,mars,2200,Pencilcase,Trykk,Vis,filter,screenshot,hva,som,str,der" />
<meta name="description" content="Pencilcase: Trykk på "Vis filter" og ta screenshot av hva som står der." />

Lenke til kommentar

Nå når "ulest innlegg" prikken er så "nøytral" i mangel av bedre ord, er det alt for lett av gammel vane og gå til en sterkere farge og trykke. Nå har eg gjort det 3 ganger, trykket på det fordømte hjertet som indikerer favoritt.

Da forsvinner favoritten.

Hva med i samme slengen bytte ut det idiotiske hjertet? Nå blandt annet har eg et hjerte foran tråden om Herkules flyet som krasjet. Det passer liksom ikke helt....

Kan jo legge inn et ønske i tracker.... Yeah....

Edit: Tracker ser jo helt merkelig ut hos meg....

post-116546-0-75143500-1332013891_thumb.jpg

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
For min del blir forumet så rotete. Og jeg ønsker muligheten å velge selv, tilbake

Det hadde vært det beste, men dessverre må de ha sikkerhetsoppdateringer og annet snacks i backenden som vi ikke ser.

Så da er vi stuck med denne elendige themen her som egentlig IP Board gutta burde ha BETALT brukerne for å bruke.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...