Gå til innhold

Oppgradering til IPB 3.2, den 14. mars kl 22:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei nei nei.. det var som jeg fryktet: Helan & Halvan er fjernet fra spoilerne :(

-----------------------------------------

Det er greit det der at man kan endre utseendet. Men det er noe med at man helst vil ha det

utseendet som flertallet bruker også, så man ikke opplever det som å være i en litt annen verden enn dem.

Hadde det vært en idé med en avtemming på de ulike alternative utseender, og valgt det som får et klart flertall som standard utseende?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Jeg ville derimot hatt teksten, og bare teksten mindre. F.eks. sidetall nederst synes jeg er ok størrelse på. Men resten kunne satt et hakk ned, samt diverse steder i profilen, som forøvrig ligger strødd utover. :p

Skaff deg en skjerm med halvveis dugelig oppløsning, så blir teksten akkurat passe. :wee: Endret av NgZ
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor finner jeg forum-innstillinger ("board preferences") nå? De er ikke i kontrollpanelet...

Det du ser i kontrollpanelet er det du kan endre. Det er (dessverre?) ikke mulig å f.eks. endre hvor mange innlegg som vises per side.

Lenke til kommentar

Hvor finner jeg forum-innstillinger ("board preferences") nå? De er ikke i kontrollpanelet...

Det du ser i kontrollpanelet er det du kan endre. Det er (dessverre?) ikke mulig å f.eks. endre hvor mange innlegg som vises per side.

Hva er grunnen til dette? Er det for å understreke at en oppgradering SKAL gjøre ting dårligere?

Man blir litt oppgitt over disse "oppgraderingene" som skjer her inne

Tab - Enter funker ikke i hurtigsvar.

Eller... Nå funket det, men ikke i sted.

Eller nå.... Logisk.... Funker av og til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Oppgraderingen er ment å kun gi ett nytt utseende, ikke så mye annet nyttige småtriks :p

Men men, tror nok at den beste muligheten er å finne ett alternativt forum som ikke bruker IPboard programvare, for de gutta der liker mest å mekke merksnodige GUI.

Lenke til kommentar

Mitt tidligere nevnte problem med at jeg ikke kan plusse (nå pil opp) ved innlegg har blitt løst, men nå her et nytt problem oppstått.

Innlegg blir ikke markert som lest, gjelder både Opera og Chrome i OSX.

edit: Nå var det plutselig blitt markert som lest..

Endret av master air
Lenke til kommentar

Er en stund siden jeg har vært her pga. sykdom, men nå har jeg vært innpå og skrevet noen innlegg og det er foreløbig forferdelig tungvint! Ting som svarknappen forsvinner når du skal besvare et innlegg med "bruk full editor" og ting overlapper hverandre så det ikke er mulig å finne feks "mine innlegg" fordi det ligger andre ting over. Man må bare gjette når man skal prøve å trykke seg fram til innleggsoversikten. Håper virkelig dette ordnes fort.

Ellers har jeg ikke spesielt å si om endringene. Som med de forrige er det sikkert noe man fort vender seg til.

Lenke til kommentar

Hei, er jeg nå nødt til å bytte bort min trofaste avatar? En avatar som har fulgt meg i tykt og tynt her på forumet.

Nå etter forumoppdateringen ser den ikke noe særlig ut.

Avataren min er en GIF, i størrelsen 100 x 64. De feltene som nå er svarte, over og under, er egentlig ikke en del av avataren, samt at det hvite feltet rundt pistolmunningen tidligere var gjennomsiktig (derfor lagret som GIF).

Er tiden for ukonvensjonelle avatarformater nå forbi her på forumet?

Jeg har ordnet med avatarene nå, så nå skal du se det i det størrelsesforholdet den faktisk er i. :)

(Ja, rammen er der fortsatt enn så lenge)

Kan du gi noen bildeeksempler?
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

To ganger har det oppstått noe uventet. Når jeg trykker "nye innlegg" - har den resatt seg, og hele listen starter på nytt?

(mac-chrome)

Lenke til kommentar

Kjipt. Hvor finner jeg en innstilling for at avatar-bildet (brukerbilde eller hva det nå kalles) ikke skal vises i "oversikten" (trådliste?) i forumet?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

To ganger har det oppstått noe uventet. Når jeg trykker "nye innlegg" - har den resatt seg, og hele listen starter på nytt?

(mac-chrome)

Ser ut som det skjer hvert femte min.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

(mac-chrome)

Ser ut som det skjer hvert femte min.

Nå resettes "nye innlegg" en gang i min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...