Left Blank Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Personlig tror jeg det ser rotetet ut på grunn av vidden. Om alt hadde vært litt lengre fra hverandre så... Ellers syntes jeg menyen til venstre for alle underforumene er genial! Fint at de holdes oppe og ikke domineres av hover... 3 Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Og som VANLIGT ved alle de her overflødige opgraderinger af design, går det galt med eksisterende tråde. Fx denne http://www.diskusjon...owtopic=1024832 Hvor formatering igen er ødelagt. Jeg fikset problemet med indenteringen (), men skriftstørrelsene må du nesten endre selv da jeg ikke vet hva du vil ha. Tak for det. Det er nu ikke fordi jeg ikke selv kunne gøre det, det jeg 'klager' over er at at alle gamle formatterede poster må behandles manuelt. Det er jo spild af folks tid, og ret tungt hvis man skal løbe alle sine gamle poster igennem, for at se hvilke der er blevet ødelagt. Jeg begriber ikke at man overhovedet sætter en opdatering igang der ikke bevarer alle de gamle poster. Og gør det gang på gang på gang på gang....... 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 - Epost-varslingen er det værste jeg har vært borti. Tittelen sier ikke HVILKEN tråd som er besvart/har et nytt innlegg, så jeg er plutselig tvunget til å gå igjennom 50 eposter daglig for å se hvilken tråd det gjelder. Dette er grunn nok for å aldri bruke diskusjon.no mer. Har det ikke alltid vært slik? Nope, før oppgraderingen så sto det gjerne "Melding om nytt innlegg i "Galaxy Note-tråden". Altså tittelen på tråden. Nå står det kun "Melding om nytt innlegg". Prøv å forstå frustrasjonen når jeg venter på et svar fra én tråd, men må lete igjennom et titalls andre like eposter. Bedre er det heller ikke at jeg må nå gjøre alt på telefonen nå. Not gonna happen. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Det hadde vært litt genialt om topplinja fulgte scrollinga (à la Facebook). Personlig tror jeg det ser rotetet ut på grunn av vidden. Om alt hadde vært litt lengre fra hverandre så... Det hjalp ganske greit da diskusjon dynamisk-temaet ble tilgjengelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Er det meningen at alt skal være så hvitt og lyst? Veldig plagsomt for øynene mine. Som andre også nevner, er det ikke mulig å endre tema. Linjeskift, ENTER, fungerer ikke i IE10 CP. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Er det meningen at alt skal være så hvitt og lyst? Veldig plagsomt for øynene mine. Som andre også nevner, er det ikke mulig å endre tema. Linjeskift, ENTER, fungerer ikke i IE10 CP. Det er da ikke lysere her enn det er i hvilket som helst Word-dokument? Hvit bakgrunn er da temmelig vanlig på de fleste nettsider og dokumenter - hvis du får vondt i øynene, tipper jeg at du har satt skjermen din til å vise alt for mye kontrast/lysstyrke. 1 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg er faktisk tvunget til å slutte å bruke dette forumet. Jeg håper du hvertfall fortsetter å følge med på denne tråden så vi kan se om vi får løst problemene dine. - Jeg kan ikke logge inn fra PCen. Kun mobilen. Får du en feilmelding? Hva skjer/skjer ikke? Får du fylt inn innloggingsinformasjonen, men ingenting skjer når du forsøker logge inn? Blir du da evt. sendt til forsiden uten å være logget inn? Slike ting vil vi gjerne vite - Epost-varslingen er det værste jeg har vært borti. Tittelen sier ikke HVILKEN tråd som er besvart/har et nytt innlegg, så jeg er plutselig tvunget til å gå igjennom 50 eposter daglig for å se hvilken tråd det gjelder. Dette er grunn nok for å aldri bruke diskusjon.no mer.Kunne du videresendt meg en epost du har fått til [email protected] ? Tittelen mener jeg skal komme med, la meg se nærmere på det problemet. - Når jeg først har trykket på en link, så kommer jeg ikke til tråden, men jeg kommer til indexen.Skjer dette på mobil eller PC? Skjer det f.eks kun med tråder i "Mine innlegg" eller andre steder? Trykker du på selve tittelen på tråden? Har du javascript aktivert? Jeg har tømt og stillt nettleseren tilbake. Fungerer fortsatt ikke. Chrome. Dette kan virke overflødig, men kunne du prøvd å lukke alle Diskusjon-faner, tømt cache, lukke nettleser og forsøke igjen? Kunne du evt. også prøvd en annen nettleser? F.eks Firefox. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Autolagring er genialt. Jeg benyttet meg akkurat av det. Eneste problemet er at språkspesifikk tegn blir fucka opp av autolagringen. Se posten min i tråden om det savnede Herculesflyet for eksempel. edit: Nevermind: Det ble rett når det ble postet likevel. Endret 16. mars 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Personlig tror jeg det ser rotetet ut på grunn av vidden. Om alt hadde vært litt lengre fra hverandre så... Ellers syntes jeg menyen til venstre for alle underforumene er genial! Fint at de holdes oppe og ikke domineres av hover... Bytt til "Diskusjon.no Dynamisk". Vidden ordner seg da, og utnytter hele skjermen. Finn en knapp som heter "Endre forumutseende" nesten helt nederst på (hvilken som helst) side. 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Veldig irriterende at når man er ferdig med et innlegg og trykker TAB for å komme til "Post" knappen så hopper den heller til toppen av siden. Dette må fikses! Ctrl+Shit+S. Tsk, tsk. N00b. Funker ikke Jeg fant også ut av det. 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Autolagring hadde vært genialt om det hadde fungert. Så hvordan bruker man autolagring? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Autolagring hadde vært genialt om det hadde fungert. Så hvordan bruker man autolagring? Når du skriver et innlegg så blir det lagret med jevne mellomrom. Så er du klar til å poste det, men ops(!), du kom borti F5 så siden blir refreshet. Hele innlegget er borte! Hva gjør du nå? Jo, du trykker bare hurtigsvarboksen. Da står det en liten notis som sier "Vis autolagret innhold". Trykk på den og så får du alt innhold som er lagret. Den lagret selvsagt ikke ved hvert tastetrykk, men du slipper å skrive hele det lange innlegget du kanskje har brukt et kvarter på på nytt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Takk for tipset! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg er faktisk tvunget til å slutte å bruke dette forumet. Jeg håper du hvertfall fortsetter å følge med på denne tråden så vi kan se om vi får løst problemene dine. - Jeg kan ikke logge inn fra PCen. Kun mobilen. Får du en feilmelding? Hva skjer/skjer ikke? Får du fylt inn innloggingsinformasjonen, men ingenting skjer når du forsøker logge inn? Blir du da evt. sendt til forsiden uten å være logget inn? Slike ting vil vi gjerne vite - Epost-varslingen er det værste jeg har vært borti. Tittelen sier ikke HVILKEN tråd som er besvart/har et nytt innlegg, så jeg er plutselig tvunget til å gå igjennom 50 eposter daglig for å se hvilken tråd det gjelder. Dette er grunn nok for å aldri bruke diskusjon.no mer.Kunne du videresendt meg en epost du har fått til [email protected] ? Tittelen mener jeg skal komme med, la meg se nærmere på det problemet. - Når jeg først har trykket på en link, så kommer jeg ikke til tråden, men jeg kommer til indexen.Skjer dette på mobil eller PC? Skjer det f.eks kun med tråder i "Mine innlegg" eller andre steder? Trykker du på selve tittelen på tråden? Har du javascript aktivert? Jeg har tømt og stillt nettleseren tilbake. Fungerer fortsatt ikke. Chrome. Dette kan virke overflødig, men kunne du prøvd å lukke alle Diskusjon-faner, tømt cache, lukke nettleser og forsøke igjen? Kunne du evt. også prøvd en annen nettleser? F.eks Firefox. Jeg følger med når jeg har mulighet. Jeg videresender epostvarselet om få minutter. Jeg får ikke logget inn i det heletatt. Innloggingsknappen fungerer ikke, og dette gjelder kun i Chrome, så jeg installerer Firefox nå og ser om det løser seg. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Firefox er nå installert og jeg klarer å logge meg inn. Jeg klarer dog ikke å gå inn på tråder som jeg abonnerer på. Altså trykker jeg på den nye varsellinjen øverst på skjermen og varselet som skal flytte meg til den aktuelle tråden, så ender jeg opp på den samme siden, som er index. Så jeg må trykke på "les mer..."-linken for å komme til denne tråden. "Vi har oppgradert forumet, les mer ..." <--- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hva med litt aksept for teknisk avd. som gjør sitt beste, og likevel viser at de ikke er gudebenådet? Tusen takk for innsatsen! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hvem er det som står for utvikling og oppdatering av mobil appen til IP.boardet? Ikke for å klage, men forumet har blitt helt ubrukelig med mobilappen. Med mindre jeg overser hvordan man klarer å se "mine innlegg" osv? Også når man skriver innlegg, så virker det ikke som at det støtter ÆØÅ: Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) er skjult/synlig-knappen borte? finner den ikke edit: ops, jeg var litt blind. Endret 16. mars 2012 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Alle moderne nettlesere lar deg justere skriftstørrelsen selv. Har du prøvd dette? Joda, men da endrer den skriftstørrelsen på alle nettsider, noe jeg ikke er interessert i. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå