Runar Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Og som VANLIGT ved alle de her overflødige opgraderinger af design, går det galt med eksisterende tråde. Fx denne http://www.diskusjon...owtopic=1024832 Hvor formatering igen er ødelagt. Jeg fikset problemet med indenteringen (), men skriftstørrelsene må du nesten endre selv da jeg ikke vet hva du vil ha. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg venter fortsatt på at hw.no designet som var på 2.x.x versjonene skal komme til 3.x.x. Eller finner jeg det bare ikke? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Nå vet jeg ikke hvordan det så ut, men jeg fant "Hardware Dynamisk" i listen her. Hvis du tror det stemmer, så trykker du på "Endre forumutseende" nesten helt nederst på siden. Beklager hvis du allerede har gjort dette. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Har mine innlegg knappen forsvunnet på mobil versjonen av forumet? 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Veldig irriterende at når man er ferdig med et innlegg og trykker TAB for å komme til "Post" knappen så hopper den heller til toppen av siden. Dette må fikses! Ctrl+Shit+S. Tsk, tsk. N00b. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Mye mulig, jeg er blind eller bare teit, men før så gikk det an at når man var inne på diskusjon.no å bare trykke seg rett tilbake til hw.no, amobil.no etc, men nå går det ikke? Eller er jeg blind som sagt? Kjenner at det irriterer meg en smule, greit nok, det er ikke så ille å f.eks markere adresse linja å skrive "hw.no", men hvorfor gjøre noe som var enkelt før, mer "vanskelig" enn nødvendig nå? Må også si at det er høyst unødvendig å flytte "profilen" opp i høyre hjørnet, syns også at under "min innlegg" så er fargen på side tallene i trådene litt for usynlige, sånn helt til man tar musa over den tråd kolonnen, syns det kunne vært sterk farge på side tallet hele tiden. Hva tenker folk som lager slike updates? At, ja nå må vi jaggu meg snu hele greia på hode så folk faktisk SER at vi har gjort noe, det holder liksom ikke bare med litt tweaking, neida. Men slik er det jo på ca alle nettsider som absolutt må oppdatere bare for å gjøre det. Sorry, men jeg bare hater det når ting jeg er vant til bare forandres, jeg syns det fungerte, mulig jeg er den eneste. Altså, jeg er verken sur eller sint, men dette er vel en slags feedback tråd, så ja. Endret 16. mars 2012 av meg0709 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hva tenker folk som lager slike updates? At, ja nå må vi jaggu meg snu hele greia på hode så folk faktisk SER at vi har gjort noe, det holder liksom ikke bare med litt tweaking, neida. Men slik er det jo på ca alle nettsider som absolutt må oppdatere bare for å gjøre det. Sorry, men jeg bare hater det når ting jeg er vant til bare forandres, jeg syns det fungerte, mulig jeg er den eneste. Det var det jeg lurte litt på også: Hva var galt med hvordan det så ut? Når folk er blitt vant og trives med omgivelser, er det alltid noen som må endre på det. Sånn er det overalt i samfunnet En annen ting er det, at jeg har inntrykk av at yngre folk slipper for lett til og får fort mye råderett her på stedet. Bedre at litt mer godt voksne og med lengre erfaring med stedet styrer med slike ting. Ps. Det legger seg alltid inn dobbel qoute nå når man bruker det, sånn at den ene må fjernes. 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Må også si at det er høyst unødvendig å flytte "profilen" opp i høyre hjørnet https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=946 Få tilbake "ble registrert dd.mm.yy", vææær så snill! https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=944 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Regner med at Mobil skinn blir fikset etterhvert, men her er det jo noen ting. Linkene til han over her viser til en tom side f eks. Finner heller ingenting på tracker. Hurtigsvar må tilbake. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Fremdeles ingen avatarer, samt jeg ser ingen grafikk jeg kan klikke på for og komme til siste uleste post. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Det er rett og slett for mange funksjoner som er fjernet nå. Hvorfor gå et skritt tilbake? 2 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Legger ved hva jeg mener. Ser ikke ut som full editor fungerer ved editering av post. og er bare ett rødt kryss i denne posten på Capture.jpg. Endret 16. mars 2012 av -iL- Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Mine innlegg er borte fra mobilversjonen. Veldig vanskelig å følge med på interessante tråder. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ser ut til at alt av avatarer, inpost bilder blir sperra av proxy. Slik var det ikke før oppgradering. Hva har dere endra? Denne fungerer: https://www.diskusjon.no/public/style_images/master/profile/default_large.png Disse ikke: https://www.diskusjon.no/uploads/* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Trykker; profil-emner: får bare opp en side med egne emner. Hvordan blar man seg videre? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Veldig irriterende at når man er ferdig med et innlegg og trykker TAB for å komme til "Post" knappen så hopper den heller til toppen av siden. Dette må fikses! Ctrl+Shit+S. Tsk, tsk. N00b. Huh? o.O Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Veldig irriterende at når man er ferdig med et innlegg og trykker TAB for å komme til "Post" knappen så hopper den heller til toppen av siden. Dette må fikses! Ctrl+Shit+S. Tsk, tsk. N00b. Funker ikke Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 STORT BILDE: (Mørkt design) U jelly? Not at all! Good job, mate! Var en grunn til at jeg lagde JS'en slik at man kunne bruke hvilken som helst CSS Eksisterer det en enkel måte å få lagt det inn for oss andre? Lenke til kommentar
master air Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Mulig det kun er jeg som er blind, men jeg finner ingen mulighet til å trykke så et innlegg får bedre omdømme (syns forøvrig det høres litt rart ut med omdømme). Dette gjelder både Opera og Chrome på OSX. En god ting er at det dynamiske HW temaet funker nå som det skal. Kudos for at dere fikk fikset det såpass fort. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 En god ting er at det dynamiske HW temaet funker nå som det skal. Kudos for at dere fikk fikset det såpass fort.Jepp, nå håper jeg at Getnewpost knappen på venstre side kommer snart tilbake også, i mellomtiden funker diskusjon.no dynamisk skinnet. https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=937 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå