Gå til innhold

Oppgradering til IPB 3.2, den 14. mars kl 22:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lagde en liten dingleboms for å kunne bruke Custom CSS på sidene her.

http://home.de.thelazy.net/diskusjon/

Bygd for TamperMonkey (GreaseMonkey klon for Chrome). Muligens den virker for FireFox GreaseMonkey også, har ikke testet.

Lagde også en ganske enkel CSS, mest for å gråe ned ting litt og skape litt mer kontraster mellom ting.

Man trenger ikke dingsebomser for å bruke custom stylesheets i chrome på diskusjon.no, som jeg nevnte tidligere har jeg selv brukt dette en stund.
Lenke til kommentar
Det er helt vanlig at mange er misfornøyde sånn med en gang, det skjer hver gang noe fornyes utseendemessig. Med rette eller ei. Men de fleste blir fort vante, og misnøyen stilner av. Det er jo ikke så veldig annerledes enn før heller da. Stiller mitt tema på hardware.no, så ser jeg nesten ikke forskjell - bortsett fra at det har blitt mer farger her og der, og det liker jeg ikke så godt. Men men. Det finnes annet å bry seg med her i verden.

Nja, jeg har sett det gå andre veien også tongue.gif masse klager og det ble ingen endring...

Resultat? Antall posts per dag fallt fra 100-200 til 2-3 og forumet døde nesten ut til programvaren ble byttet tilbake tongue.gif

Da først ble det aktivitet igjen så design forandringer er skummelt.

Husker ogsaa hva som skjedde med ITpro for noen aar siden, naar de fikk nye eiere som skiftet fokuset fra sine eksisterende brukere og heller fokuserte paa aa utvide 'brukermassen' i stedet :wee: Gikk ikke saa fryktelig bra det heller mimres jeg :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

La inn custom temaet mitt på UserStyles.org - kan hende det er lettere å installere via det.

Har virus (..!!)

post-12139-0-42524700-1331845566_thumb.jpg

Hm, hvor kom det fra? En ad på userstyles.org? Fant forsåvidt ingenting ut av hva "W32/InstallCore.FHY" var for noe.. Ser ut som "W32/InstallCore" er en generell betegnelse på noen adware programmer.. uansett.. Ser ikke hva themes har med et pdf program? so... what?

Lenke til kommentar

Liker heller ikke at man nå ser bildene man legger inn i full størrelse.

Meeeeget vanskelig å gjøre postene ryddige nå, når man må bruke så lang tid pga bildene går helt amok. I tillegg har hele siden hvor man skriver ett innlegg blitt mindre, så det kræsjer totalt her!

*Edit*

Legger ved ett bilde med eksempel:

likerikke.jpg

Endret av Sending!
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...