Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Ignorer-knapp ødelegger signatur. Ignorerknapp finnes kun på folk med signatur? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Uvant, men blir vel vant til dette også. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kan vi få et mørkere skin å bytte til? Altfor mye hvitt for meg her. 6 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Har ikke lest hele tråden ,så vet ikke om det er tatt opp før. Skulle vært skiftet plass på poster og innlegg - tidspunkt øverst og navn underst, Naturlig å trykke øverst for post, men slik det er nå så kommer man til profil på poster. 1 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Synes den nye layouten var ganske fin, jeg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Lagde en liten dingleboms for å kunne bruke Custom CSS på sidene her. http://home.de.thelazy.net/diskusjon/ Bygd for TamperMonkey (GreaseMonkey klon for Chrome). Muligens den virker for FireFox GreaseMonkey også, har ikke testet. Lagde også en ganske enkel CSS, mest for å gråe ned ting litt og skape litt mer kontraster mellom ting. Man trenger ikke dingsebomser for å bruke custom stylesheets i chrome på diskusjon.no, som jeg nevnte tidligere har jeg selv brukt dette en stund. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Er det flere som har problemer med at den "boksen" med Mine Innlegg, Ubesvarte tråder, osv. forsvinner bak bl.a. den info-beskjeden om endringen? Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 La inn custom temaet mitt på UserStyles.org - kan hende det er lettere å installere via det. Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Det er helt vanlig at mange er misfornøyde sånn med en gang, det skjer hver gang noe fornyes utseendemessig. Med rette eller ei. Men de fleste blir fort vante, og misnøyen stilner av. Det er jo ikke så veldig annerledes enn før heller da. Stiller mitt tema på hardware.no, så ser jeg nesten ikke forskjell - bortsett fra at det har blitt mer farger her og der, og det liker jeg ikke så godt. Men men. Det finnes annet å bry seg med her i verden. Nja, jeg har sett det gå andre veien også masse klager og det ble ingen endring... Resultat? Antall posts per dag fallt fra 100-200 til 2-3 og forumet døde nesten ut til programvaren ble byttet tilbake Da først ble det aktivitet igjen så design forandringer er skummelt. Husker ogsaa hva som skjedde med ITpro for noen aar siden, naar de fikk nye eiere som skiftet fokuset fra sine eksisterende brukere og heller fokuserte paa aa utvide 'brukermassen' i stedet Gikk ikke saa fryktelig bra det heller mimres jeg 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 La inn custom temaet mitt på UserStyles.org - kan hende det er lettere å installere via det. Har virus (..!!) Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Noe sier meg at du trykte på feil 'Download'-link... 3 Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 La inn custom temaet mitt på UserStyles.org - kan hende det er lettere å installere via det. Har virus (..!!) Hm, hvor kom det fra? En ad på userstyles.org? Fant forsåvidt ingenting ut av hva "W32/InstallCore.FHY" var for noe.. Ser ut som "W32/InstallCore" er en generell betegnelse på noen adware programmer.. uansett.. Ser ikke hva themes har med et pdf program? so... what? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 "The Konami code" funker ikke lenger! 6 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 ??? det var jo den siden du hatte linket til, og den downloadlinken som er der Hva er det da man skal laste ned om det ikke var den..? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 "The Konami code" funker ikke lenger! DETTE må fikses! 3 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Liker heller ikke at man nå ser bildene man legger inn i full størrelse. Meeeeget vanskelig å gjøre postene ryddige nå, når man må bruke så lang tid pga bildene går helt amok. I tillegg har hele siden hvor man skriver ett innlegg blitt mindre, så det kræsjer totalt her! *Edit* Legger ved ett bilde med eksempel: Endret 15. mars 2012 av Sending! 7 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Vell det der er en ad og ikke d et du vil ha i allefall. PDF creator er for å lage PDF filer. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 ??? det var jo den siden du hatte linket til, og den downloadlinken som er der Hva er det da man skal laste ned om det ikke var den..? Slik ser siden ut for meg: Instruksjoner står i det mørkeblå feltet til høyre. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Mulig det er blitt spurt om før, men fantes det ikke et Gamer skin også? Der er den ene boksen delvis synlig, mens på andre jeg har sett på har de vært helt synlige. Dette er i Diskusjon Dynamisk skinnet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kommer advarsler når det klikkes den blå også. Dere må ikke legge alt mulig dritt i det dere laster opp til andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå