Gå til innhold

Oppgradering til IPB 3.2, den 14. mars kl 22:00

Anbefalte innlegg

Nå ser det sånn ut, at de fleste har mye i mot dette her nye opplegget her. Hvorfor er jeg ikke så flink til å se. Men på den anne side kan man stille spørsmålet: Hva var egentlig galt med sånn som det som var??

Vell du må oppdatere av sikkerhetsmessige årsaker.

Dessverre har utviklerne av slike ting litt klåfingre til å rote med det grafiske istedet for å kun overhaule backenden :D

Endret av 007CD
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt vanlig at mange er misfornøyde sånn med en gang, det skjer hver gang noe fornyes utseendemessig. Med rette eller ei. Men de fleste blir fort vante, og misnøyen stilner av. Det er jo ikke så veldig annerledes enn før heller da. Stiller mitt tema på hardware.no, så ser jeg nesten ikke forskjell - bortsett fra at det har blitt mer farger her og der, og det liker jeg ikke så godt. Men men. Det finnes annet å bry seg med her i verden.

Lenke til kommentar

Som så mange andre påpeker:

50 innlegg per side.

"Opp"-knappen tilbake på venstre side.

Jeg skulle gjerne ha hatt litt øyere kontrast - skal forsøke å laste ned det som ble linket til i innlegg nr. 25 (side 15?).

Synes det er for mye luft som gjør at jeg må scrolle mer enn nødvendig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det ble ganske fint etter min mening. Jeg har vært en stor tilhenger av å kritisere alle mulige endringer som skjer i forumdesign før, men jeg tror at det her kan bli ganske bra. Det er en del som er uvant, noe som det alltid er i begynnelsen, men om en del bugs som har vært i det gamle designet forsvinner så er det absolutt verdt oppdateringen.

1-2 uker og da har vel flertallet som er innom daglig blitt vant med endringene.

Lenke til kommentar

Hvem sin idè var det at noen av tallene skal være markert i limegrønt?

Eller at sidetallene og mye teksten i Mine innlegg skal være lysegrå på hvit bakgrunn?

Da jeg begynte med data på nittitallet syntes jeg limegrønt var stilig fordi det gav assosiasjoner til filmen Matrix, minibanker, Commodore PET og andre tøffe, gamle datamaskiner.

Men limegrønt er faktisk en dritstygg farge å ha som en del av forumets design.

Skjermen lyser mot meg som en sol, og er ubehagelig å se på.

Alle fargene er lyse farger uten kontrast, så det er vanskelig å se noe som helst.

Lysegrått og hvitt er ubrukelige som kontrastfarger. Vær så snill og demp fargene noe.

Tekst skal være svart på hvitt, ikke lysegrått på hvitt. Det er fælt å se på.

Det gamle desinet var kanskje ikke perfekt, men det var rolig for øynene, og behagelig å bruke.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Grå fonter er helt ok det, for å markere tekst som ikke "hører til" resten av teksten. Alternativet hadde vært å gjøre de fontene enda mindre, eller - skrekk og gru - en helt annen farge. Men det er mulig det har blitt en tanke for lyst grått. Jeg har ikke selv noen problemer med det, egentlig.

Lenke til kommentar
Det er helt vanlig at mange er misfornøyde sånn med en gang, det skjer hver gang noe fornyes utseendemessig. Med rette eller ei. Men de fleste blir fort vante, og misnøyen stilner av. Det er jo ikke så veldig annerledes enn før heller da. Stiller mitt tema på hardware.no, så ser jeg nesten ikke forskjell - bortsett fra at det har blitt mer farger her og der, og det liker jeg ikke så godt. Men men. Det finnes annet å bry seg med her i verden.

Nja, jeg har sett det gå andre veien også :p masse klager og det ble ingen endring...

Resultat? Antall posts per dag fallt fra 100-200 til 2-3 og forumet døde nesten ut til programvaren ble byttet tilbake :p

Da først ble det aktivitet igjen så design forandringer er skummelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Sånn ser skjermen min ut, forresten:

Billig fotomanipulasjon.. :) Slik ser min skjerm ut med og uten nettleseren oppe, det er ingen forskjell i lysstyrken i så måte.. :)

post-44035-0-69621600-1331841364_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...