007CD Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Nå ser det sånn ut, at de fleste har mye i mot dette her nye opplegget her. Hvorfor er jeg ikke så flink til å se. Men på den anne side kan man stille spørsmålet: Hva var egentlig galt med sånn som det som var?? Vell du må oppdatere av sikkerhetsmessige årsaker. Dessverre har utviklerne av slike ting litt klåfingre til å rote med det grafiske istedet for å kun overhaule backenden Endret 15. mars 2012 av 007CD 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Man får liksom litt mer lyst på appelsinsaft med dette nye designet her. Mens det forrige passet bedre med kaffe. 2 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Det er helt vanlig at mange er misfornøyde sånn med en gang, det skjer hver gang noe fornyes utseendemessig. Med rette eller ei. Men de fleste blir fort vante, og misnøyen stilner av. Det er jo ikke så veldig annerledes enn før heller da. Stiller mitt tema på hardware.no, så ser jeg nesten ikke forskjell - bortsett fra at det har blitt mer farger her og der, og det liker jeg ikke så godt. Men men. Det finnes annet å bry seg med her i verden. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Som så mange andre påpeker: 50 innlegg per side. "Opp"-knappen tilbake på venstre side. Jeg skulle gjerne ha hatt litt øyere kontrast - skal forsøke å laste ned det som ble linket til i innlegg nr. 25 (side 15?). Synes det er for mye luft som gjør at jeg må scrolle mer enn nødvendig. 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Det ble ganske fint etter min mening. Jeg har vært en stor tilhenger av å kritisere alle mulige endringer som skjer i forumdesign før, men jeg tror at det her kan bli ganske bra. Det er en del som er uvant, noe som det alltid er i begynnelsen, men om en del bugs som har vært i det gamle designet forsvinner så er det absolutt verdt oppdateringen. 1-2 uker og da har vel flertallet som er innom daglig blitt vant med endringene. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Hvem sin idè var det at noen av tallene skal være markert i limegrønt? Eller at sidetallene og mye teksten i Mine innlegg skal være lysegrå på hvit bakgrunn? Da jeg begynte med data på nittitallet syntes jeg limegrønt var stilig fordi det gav assosiasjoner til filmen Matrix, minibanker, Commodore PET og andre tøffe, gamle datamaskiner. Men limegrønt er faktisk en dritstygg farge å ha som en del av forumets design. Skjermen lyser mot meg som en sol, og er ubehagelig å se på. Alle fargene er lyse farger uten kontrast, så det er vanskelig å se noe som helst. Lysegrått og hvitt er ubrukelige som kontrastfarger. Vær så snill og demp fargene noe. Tekst skal være svart på hvitt, ikke lysegrått på hvitt. Det er fælt å se på. Det gamle desinet var kanskje ikke perfekt, men det var rolig for øynene, og behagelig å bruke. Endret 15. mars 2012 av Mannen med ljåen 3 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 50 piksler mer i bredden i standardskinnet hadde gjort seg. Editoren er jo fullstendig fucked, men et var egentlig delvis varslet på forhånd. 1 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Forøvrig enda værre på brukerstats, der er det grå tekst på grå bakgrunn. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Grå fonter er helt ok det, for å markere tekst som ikke "hører til" resten av teksten. Alternativet hadde vært å gjøre de fontene enda mindre, eller - skrekk og gru - en helt annen farge. Men det er mulig det har blitt en tanke for lyst grått. Jeg har ikke selv noen problemer med det, egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Grå knapp helt oppe til venstre endrer litt på hvordan editoren oppfører seg.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Ta en chill pill og gi det noen dager så er nok de fleste bugs rettet opp i. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Jeg synes forresten ikke det er nødvendig å ha varseltrekant på alle innlegg som er redigert. Omtrent sånn ser skjermen min ut, forresten: (Ikke mitt bilde, men det illustrerer poenget mitt.) Endret 15. mars 2012 av Mannen med ljåen 2 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Det er helt vanlig at mange er misfornøyde sånn med en gang, det skjer hver gang noe fornyes utseendemessig. Med rette eller ei. Men de fleste blir fort vante, og misnøyen stilner av. Det er jo ikke så veldig annerledes enn før heller da. Stiller mitt tema på hardware.no, så ser jeg nesten ikke forskjell - bortsett fra at det har blitt mer farger her og der, og det liker jeg ikke så godt. Men men. Det finnes annet å bry seg med her i verden. Nja, jeg har sett det gå andre veien også masse klager og det ble ingen endring... Resultat? Antall posts per dag fallt fra 100-200 til 2-3 og forumet døde nesten ut til programvaren ble byttet tilbake Da først ble det aktivitet igjen så design forandringer er skummelt. 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Liker det sånn passe, men synes det er litt bedre enn det forrige. Det jeg ikke liker er at man kommer til sitt eget innlegg når man trykker på en varsel, i stedet for innlegget til den personen som har sitert deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Sånn ser skjermen min ut, forresten: Billig fotomanipulasjon.. Slik ser min skjerm ut med og uten nettleseren oppe, det er ingen forskjell i lysstyrken i så måte.. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg synes forresten ikke det er nødvendig å ha varseltrekant på alle innlegg som er redigert. Sånn ser skjermen min ut, forresten: Litt vel mye guffe på kontrast eller? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Veldig irriterende at når man er ferdig med et innlegg og trykker TAB for å komme til "Post" knappen så hopper den heller til toppen av siden. Dette må fikses! 2 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hvor ble det av synlig/skjult-knappen? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hvert innlegg i "mine innlegg" er for stort, og gjør ting uoversiktelig. I skinnet ipboard 1000px burde mine innlegg knappen flyttes lengere til venstre slik den var før. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå