Labraxas Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hei, er jeg nå nødt til å bytte bort min trofaste avatar? En avatar som har fulgt meg i tykt og tynt her på forumet. Nå etter forumoppdateringen ser den ikke noe særlig ut. Avataren min er en GIF, i størrelsen 100 x 64. De feltene som nå er svarte, over og under, er egentlig ikke en del av avataren, samt at det hvite feltet rundt pistolmunningen tidligere var gjennomsiktig (derfor lagret som GIF). Er tiden for ukonvensjonelle avatarformater nå forbi her på forumet? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 @Labraxas: Vises jo bra på profilen din da: https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=93527 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Ja, se der. Der det tidligere befant seg et "personlig bilde" er det tydeligvis støtte for ukvadratiske bilder, samt at den enkle hvite rammen ikke er like tydelig som den skyggelagte rammen som nå kommer som standard rundt avatarene. Men det er også der hvitt rundt munningen, der den tidligere var "gjennomsiktig", tidligere fulgte fargen forumets bakgrunnsfarge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Er det meningen at når man går inn i en tråd via "mine innlegg" og trykker tilbake så oppdaterer ikke "mine innlegg" seg? Den har alltid gjort det før? Pluss enda en sykt irriterende ting, som er rart, når eg gikk inn via svar (full editor?) så kan eg ikke trykke Tab og komme rett til svar nå knappen. Er det hos meg? Chrome, eller er det en bøg? 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Det funker med Firefox, men folk har klaga på at det ikke funker i Chrome eller Opera så jeg tror de er klar over saken. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Er det meningen at når man går inn i en tråd via "mine innlegg" og trykker tilbake så oppdaterer ikke "mine innlegg" seg? Den har alltid gjort det før? Pluss enda en sykt irriterende ting, som er rart, når eg gikk inn via svar (full editor?) så kan eg ikke trykke Tab og komme rett til svar nå knappen. Er det hos meg? Chrome, eller er det en bøg? Samme problem her. Bruker også Chrome. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Skal vi se, brukerkontrollpanelet burde flyttes fra toppen og til siden der hvor det var før eller lengere ut separat grunnet stor sløsing med plass der ute. 4:3 monitorer har reist for lengst, og med 16:9 og 16:10 så har vi mye mer plass i bredden enn i høyden. Deretter får dere ta en titt på skinet som brukes, for kontrastene her er for dårlige, eventuellt gi oss en enkel måte å "beise" om fargene på slik at vi får skikkelige kontrast farger ala det vi hadde før oppgraderingen. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Slik har det da alltid vært med Opera, siden den nettleseren cacher absolutt alt den får henda sine på. Viktigere: Hvor har det blitt av det mørke forumtemaet? Det var så fint å ha én nettside som ikke brant som en sol. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Merk at caching/reload/refresh kan styres i koden på websiden. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Må virkelig si at jeg ikke liker det nye forumet designet ved første øyekast hvertfall. Savner å ha god oversikt på venstre side, med bilde av avataren min osv. Slik som det er nå, er jeg stadig usikker på om jeg i det hele tatt er logget inn 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) YouTube-lenker blir ikke automatisk embedda lenger.. Endret 15. mars 2012 av TMB Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Må virkelig si at jeg ikke liker det nye forumet designet ved første øyekast hvertfall. Savner å ha god oversikt på venstre side, med bilde av avataren min osv. Slik som det er nå, er jeg stadig usikker på om jeg i det hele tatt er logget inn Rapportert, kommenter gjerne i trackeren: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=946 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Er det meningen at når man går inn i en tråd via "mine innlegg" og trykker tilbake så oppdaterer ikke "mine innlegg" seg? Den har alltid gjort det før? Er det hos meg? Chrome, eller er det en bøg? Akkurat dette virker ikke som det skal hos meg heller - Firefox 11. Må trykke "mine inlegg" knappen en gang til, eller refreshe hele siden. Endret 15. mars 2012 av thomit Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg finner ikke "Mine innlegg" i mobilversjonen av forumet? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Ser jo ikke noen stor forskjell. Men hvis jeg ser rett, så mener jeg det at hvis man skifter til "hardware.no" så blir det samme som det var før? Ser hvertfall sånn ut, vet ikke Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Liker virkelig ikke at sidetallene under mine innlegg er så lyse. Det gjør det vanskelig å se hvor mange sider det er i en tråd på første øyekast. Ellers så må jeg si at jeg er fornøyd, selv om jeg trenger litt tid på meg for å bli vant med designet. Endret 15. mars 2012 av Nedward 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Woaw, dette ser bare helt forferdelig ut. Viste ikke at det ville medføre så store designendringer. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Nå ser det sånn ut, at de fleste har mye i mot dette her nye opplegget her. Hvorfor er jeg ikke så flink til å se. Men på den anne side kan man stille spørsmålet: Hva var egentlig galt med sånn som det som var?? 1 Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg liker aa vite hvor lang driftstid brukerene har, hvorfor har denne funksjonen blitt fjernet? Bugs og slikt regner jeg med at vil forsvinne med tiden, men kan nevne at aa flytte markoren i tekstboksen vil man likevel i mange tilfeller fortsette aa skrive der markoren var sist, fremfor der man faktisk har satt den. Utsendet er vel ikke stort aa si om, det er vel som forventet, alt skal jo visst nok se ut som det har blitt designet av apple folk til apple brukere disse dager, barnehage og sandbox ftw 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå