V. Haugen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 NetCom lanserte ny 4G-ruter med bedre mottaker. Denne boksen gir deg lynraskt internett på hytta Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Kommer det ikke ubegrenset bruk av 4G, så dropper jeg tanken helt om å bruke det som "bredbånd" i huset... 30GB er jo ikke noe.. Uansett, fint om mobilene kommer med 4G og et unlimited abo ala Netcom Fastpris Data kommer på plass! Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 "Mobildata er fremtiden" Skal det være noen form for bærekraft i det utsagnet må det bli bedre hastigheter og lavere kostnader uten noe øvre grense for mengde nedlastet data. Dette burde fungere på samme måte som WiFi gjør i dag. Om ikke det skjer, har ikke mobildata noen framtid, tror jeg. Det er ikke nødvendig å bruke mobildata overhodet, for min del. Alt kommer jo an på brukeren selvsagt, men har man Wifi på jobben og Wifi hjemme ser jeg ikke noen grunn til å kaste bort penger på mobildata i bilen på vei hjem. 2 Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 ...har man Wifi på jobben og Wifi hjemme ser jeg ikke noen grunn til å kaste bort penger på mobildata i bilen på vei hjem. Word Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg