master_x Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har kjøpt meg en brukt laptop. Så jeg vil gjerne formatere den. Da jeg skriver inn format c: etter at jeg har boota med cd, så kommer advarselsbeskjeden om at alle data vil gå tapt. Jeg velger ja, men den vil ikke begynne å formatere. Det kommer bare opp samme tekst:c:windows, og jeg prøver å skrive format c: igjen. Men på den andre partisjonen derimot, d: fungerer formateringen feilfritt. Er det noe sperre eller noe liknende på c:? Jeg bruker windows XP pro. Vennlig Hilsen Eivind Lenke til kommentar
DotCom Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Vet ikke om det er noen sperre der, skulle vel ikke være det... Uansett kan du jo bare repartisjonere disken. Enten ved hjelp av installasjonsprogrammet til XP, eller ved å kjøre fdisk. Lenke til kommentar
master_x Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 ok, prøver det. Takk skal du ha :smile: Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Du kan ikke stå i C:Windows når du skal formatere C: ! Da er jo stasjonen i bruk. Lenke til kommentar
DotCom Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Han hadde boota fra cd. Da er jo ikke c: i bruk med mindre han kjørte format.com fra harddisken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå