hojohansen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har hatt Desire samt Desire S, hva bør jeg velge nå - android er et "must"... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hvilken skjermstørrelse vil du ha? Trenger du mye kraft, eller er det primært sms og ringing du skal ha den til. Nå kommer det en ny serie fra HTC om ett par måneder. Da kommer One X (verstingen) med schvær skjerm på 4,7 tommer, quad core og rått kamera. Så har du og One S som er noe mer moderat på de fleste punktene, og den minste og rimeligste One V. Anbefaler deg å vente til disse kommer på markedet om du har mulighet. På papiret virker de ihvertfall veldig bra! HTC One serien Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Utvilsom vente til One serien. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Ikke så veldig stor, likte godt desire "s", men litt større kan være greit, men kraft - ja takk! Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ikke så veldig stor, likte godt desire "s", men litt større kan være greit, men kraft - ja takk! Bryr du deg om kraft, bedre kamera og nyeste software så venter du utvilsomt til One serien kommer. Jeg tror du klarer å holde ut, du vil nok ikke angre! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Noe som kan være negativt med One serien er at de afaik ikke har minnekortstøtte og de har også integrert batteri. (litt usikker på One V) Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Selv har jeg aldri hatt noe problem med å ikke ha minnekortstøtte, men det å ha integrert batteri... hmmm.. Måtte jo btte batteri på min HTC Desire en gang... Bortsett fra det, så virker de nye utrolig fine! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Er litt usikker på ev mulighet for minnekort på One V, men den har bare 8GB innebygd minne. Det kan fort bli snaut, selv for en som ikke lesser ned telefonen med filmer. Edit: leser nå at denne skal ha 4gb minne og minnekortstøtte. Resten av specs er nesten på Desire S nivå. Endret 3. mars 2012 av teitur Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg hadde 16gb på min Desire "S", og jeg vil ikke ha noe mindre - kutte ut minnekort, grusomt HTC! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå