Gå til innhold

Erfarigner med Garmin eTrex 20

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å kjøpe en eTrex 20 GPS, men lurer på om den har følgende funksjon.

Er det mulig etter en tur å lagre sti på kart/Google Earth/maps eller noe slikt? Dvs på en pc.

Andre tips mottas gjerne :)

Mitt bruk vil være eit tillegg til kart&kompass (sikkerhet) + geocatching og som loggføring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan lage sti/rute, på alle kartmodeller. Det forutsetter "normalt" at du kjøper et Garmin kart. Da medfølger kartprogrammet MapSource, hvor du kan lage stier/turer på forhånd og laste dette over på GP´sen.

Kjenner til Googls kart og det finnes andre løsninger, som også er gratis. Jeg så litt på dette for et par år siden, men har ordnet meg på en annen måte med Garminkart. Så jeg har ingen erfaring og tips å komme med. Sikkert andre her, som kan mer om dette.

Selv kjøpte jeg en Dakota 20 (samme som Oregon, minus en for meg, ubetydelig funksjon), for ca. 2 år siden og er godt fornøyd. Kanskje noe for deg også, men du kan jo sammenligne og se hva du prioriterer. Bruker min til jakt (fjell/skog) og turbruk. Men min burde være like bra, til ditt bruk, hvis ikke bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...