Gå til innhold

Hjelp til valg av cd brenner

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med en fujitsu siemens cd brenner i mange år. Den brenner på 8X :evil:

Så jeg tenkte jeg skulle kjøpe ny. Jeg tenkte litt på denne:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=3&GrpID=6&s=pl

Er den et godt valg? hvorfor, hvorfor ikke?

Hva betyr flextraLink?

Kan den brenne med DAO PW? (dette må den gjøre)

Jeg har hørt at plextor er bedre, men den er vel ikke verdt pengene. Den koster jo dobbelt så mye og det kan da umulig være så stor forskjell.

Tenkte også litt på en dvd brenner. Er det et godt valg? De brenner jo ikke så fort, men det kunne ha vært kjekt å kunne brenne backup cder på den. Brenner den vanlige cder like bra som en vanlig cd brenner (Da tenker jeg ikke på farten. Støtter den de samme brennemulighetene) Dao Pw er også et must her.)

Hvis dvd brenner er tingen for meg, hvilken da? og hvorfor? Den bør ikke være så dyr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vurderer du en dvd-brenner må du stille deg spørsmålet, trenger jeg virkelig denne? hvais ja så kjøper du en til 1500 eller hva de koster, hvis ikke så plukker du opp en cdbrenner på biders eller noe til 400. Aopen har mange slitt med, jeg har ikke slitt med den

Lenke til kommentar

ASUS CRW-5224A Overview

FlextraLink = Buffer Underrun Errors Prevention Technology

DAO = Disc-At-Once

PW = Packet Write?

DAO PW = Disc-At-Once Packet Write?

Den støtter ihvertfall DAO og Packet Write...

Vet ikke om det var til noe hjelp, men det står mer på linken til produsenten øverst.

Jeg har forresten god erfaring med LITE-ON, så hvis du ikke har bestemt deg for ASUS er det jo et alternativ i samme prisklasse.

Andre kilder til info:

cdfreaks

CDR-Info

afterdawn

CD Media World

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...