karoald Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Sykkeltur på kaia Bildet er fjernet. Beskrivelse: ................................................................ La inn eit bilde til med litt mer trøkk. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ahh..var det året det var så bratt?..hehe.Irreterende bra vinkling;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Du har rett-eit bilde som bryt alle(nesten)grenser---utbrent himmel-person på fart ut av bilde---sjeiv horisont--dårleg komponert-------mennnnnn her er noko med bilde som fenger alikavel ,derfor la eg det ut,eg liker det Lenke til kommentar
KMNordby Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Regler er til for å brytes. Syns du har lykkes bra med dine "lovbrudd" Liker versjon 2 best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg