hightow Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Jeg har ventet i det lengste med å skaffe meg smarttelefon, men nå tror jeg kanskje tiden snart er inne. Det at tastatur-lyset på min nåværende Sony Ericsson K810i blinker uregelmessig, gjør det bare mer innlysende at tiden er kommet. Mine krav er: Viktig: - God telefon - Godt tastatur - Kan enkelt fjernstyre min htpc med installert XBMC. Mindre viktig: - Kamera - Musikkavspiller - Spill Edit: Må kanskje si noe om prisen også... max 3000. Endret 2. mars 2012 av hightow Lenke til kommentar
Kjell_OVE Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Litt usikker på det kravet med fjernstyringa :/ MEn kunne du oppgitt noe om pris? 4000-5000 kr = Samsung Galaxy note / Galaxy Nexus / SOny Xperia S 3000-4000 kr = Samsung Galaxy S2/ Motorola Razr/ HTC Sensation 2000-3000 kr = Samsung Galaxy S (Plus)/ Lg OPtimus 2x/ HTC Incredible/desire S/ Sony Ericsson Xperia Arc og Neon 1000-2000 kr = ...............HUAWEI HONOR............... (mest for pengene, flott kineser med flotte spess) 1,00-1000 kr = Lg OPtimus One / samsung cory eller noge Du har også Zte skate/blade. Flotte telefoner, usikker på pris men under 200 lkr Håper dette var til nytte Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Litt uenig med han over. Jeg anbefaler ikke Optimus X2 og HTC Incredible S eller ZTE. Til maks 3 k vil jeg anbefale Samsung Galaxy S Plus, Sony Ericsson Xperia Arc S og Huawei Honor. Lenke til kommentar
Kjell_OVE Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Uenig med han over. OPtimus 2x er alt i alt en fantastisk telefon! Greit nok at brukerstøtten fra LG har vært dårlig, men kjøper du 2xen nå vil du ha både gingerbread og sannsynligvis kommer 4.0 til den også! Men skal si meg enig med det om zte.. Zte valgte jeg å ikke ta med på grunn av mindre kvalitet. Kjenner flere som har htcene og må si jeg liker dem meget godt, så disse er gode forhold til pris Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Kan absolutt anbefale Optimus 2x ja. Har hatt en i nærmere 1 år nå og telefonen kræsjet aldri når jeg kjørte stabil software på den. Nå sitter jeg og tester noe uferdige greier, og der er det litt mer ustabiliteter. (men det er ikke telefonens skyld.) 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg har bare hørt så utrolig mye dårlig om Optimus 2X, vil ikke anbefale noe jeg ikke vet er bra. HTC Incredible har bare 1 GHz om jeg ikke tar feil og den er jo snart 1 år gammel eller 2. Da synes jeg det er bedre å velge noe med mer futt i. Lenke til kommentar
Kjell_OVE Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ok Hunterra... HTC incredible s har 1 ghz, men har bare vært i butikken rett over et halvt år :/ Skal gi meg, ikke anbefaling til htc incredible s MEn x2 vill jeg anbefale på det sterkeste Lenke til kommentar
hightow Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 1 stk Huawei Honor er bestilt 1 Lenke til kommentar
Kjell_OVE Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 1 stk Huawei Honor er bestilt Hehe, du kommer ikke til å angre! Flott og kraftig smartmobil! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 1 stk Huawei Honor er bestilt Enig, har kjøpt en selv. Om noen har spærsmål rundt telefonen skal jeg forsøke å svare på de. Ja jeg har prøvd Android 4 på den, og selv om jeg fikk alt til å fungere til slutt nedgraderte jeg igjen fordi flere ting fra android market er litt "uferdig" til 4.0, men fungerer perfekt på 2.x. Dessuten har den nåværende 4.0 versjonen til huawei kun kinesisk og engelsk som språkalternativer. 2.x fungerer dessuten ypperlig og jeg føler ikke det er et must å oppgradere på en stund enda, men var morro å prøve! Eneste man "trenger" er et litt bedre skjermtastatur enn det som er orginalt, disse finnes det haugevis av. 1 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Er absolutt fornøyd. Det eneste jeg har installert er en barcode scanner og xbmc remote. Snacks! Håper bare jeg ikke får utviklet krum rygg/nakke Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg har bare hørt så utrolig mye dårlig om Optimus 2X, vil ikke anbefale noe jeg ikke vet er bra. HTC Incredible har bare 1 GHz om jeg ikke tar feil og den er jo snart 1 år gammel eller 2. Da synes jeg det er bedre å velge noe med mer futt i. jeg har hatt en 2x i ett år nå og jeg jobber som montør av ventilasjon. Som ofte betyr at man står i taket! Men ennå jeg har mistet den i gulvet og kastet den hardt i veggen så har den overlevd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå