Gå til innhold

Hva bør min første smarttelefon være?

Anbefalte innlegg

Jeg har ventet i det lengste med å skaffe meg smarttelefon, men nå tror jeg kanskje tiden snart er inne. Det at tastatur-lyset på min nåværende Sony Ericsson K810i blinker uregelmessig, gjør det bare mer innlysende at tiden er kommet.

Mine krav er:

Viktig:

- God telefon

- Godt tastatur

- Kan enkelt fjernstyre min htpc med installert XBMC.

Mindre viktig:

- Kamera

- Musikkavspiller

- Spill

Edit: Må kanskje si noe om prisen også... max 3000.

Endret av hightow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt usikker på det kravet med fjernstyringa :/

MEn kunne du oppgitt noe om pris?

4000-5000 kr = Samsung Galaxy note / Galaxy Nexus / SOny Xperia S

3000-4000 kr = Samsung Galaxy S2/ Motorola Razr/ HTC Sensation

2000-3000 kr = Samsung Galaxy S (Plus)/ Lg OPtimus 2x/ HTC Incredible/desire S/ Sony Ericsson Xperia Arc og Neon

1000-2000 kr = ...............HUAWEI HONOR............... (mest for pengene, flott kineser med flotte spess)

1,00-1000 kr = Lg OPtimus One / samsung cory eller noge ;)

Du har også Zte skate/blade. Flotte telefoner, usikker på pris men under 200 lkr ;)

Håper dette var til nytte :D

Lenke til kommentar

Uenig med han over. OPtimus 2x er alt i alt en fantastisk telefon! Greit nok at brukerstøtten fra LG har vært dårlig, men kjøper du 2xen nå vil du ha både gingerbread og sannsynligvis kommer 4.0 til den også! Men skal si meg enig med det om zte.. Zte valgte jeg å ikke ta med på grunn av mindre kvalitet. Kjenner flere som har htcene og må si jeg liker dem meget godt, så disse er gode forhold til pris ;)

Lenke til kommentar

Kan absolutt anbefale Optimus 2x ja. Har hatt en i nærmere 1 år nå og telefonen kræsjet aldri når jeg kjørte stabil software på den. Nå sitter jeg og tester noe uferdige greier, og der er det litt mer ustabiliteter. (men det er ikke telefonens skyld.)

• Liker 1
Lenke til kommentar

1 stk Huawei Honor er bestilt :)

Enig, har kjøpt en selv. Om noen har spærsmål rundt telefonen skal jeg forsøke å svare på de.

Ja jeg har prøvd Android 4 på den, og selv om jeg fikk alt til å fungere til slutt nedgraderte jeg igjen fordi flere ting fra android market er litt "uferdig" til 4.0, men fungerer perfekt på 2.x. Dessuten har den nåværende 4.0 versjonen til huawei kun kinesisk og engelsk som språkalternativer.

2.x fungerer dessuten ypperlig og jeg føler ikke det er et must å oppgradere på en stund enda, men var morro å prøve!

Eneste man "trenger" er et litt bedre skjermtastatur enn det som er orginalt, disse finnes det haugevis av.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har bare hørt så utrolig mye dårlig om Optimus 2X, vil ikke anbefale noe jeg ikke vet er bra. HTC Incredible har bare 1 GHz om jeg ikke tar feil og den er jo snart 1 år gammel eller 2. Da synes jeg det er bedre å velge noe med mer futt i.

jeg har hatt en 2x i ett år nå og jeg jobber som montør av ventilasjon. Som ofte betyr at man står i taket! Men ennå jeg har mistet den i gulvet og kastet den hardt i veggen så har den overlevd :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...