Torhild Jansen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Bølgen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Lekkert,herlig frisk bølge dette Torhild,ønsker deg en fin dag og en god helg,smil og klem Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Lekkert,herlig frisk bølge dette Torhild,ønsker deg en fin dag og en god helg,smil og klem Takk skal du ha Jeanette Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Flott bølgebilde! Fine farger, god komp, flott frysing av bølgespruten og godt eksponert. Tett på, og ikke minst den fine vinklingen, gjør at dette skiller seg ut fra andre bølgebilder. Kunne kanskje vært fint med litt større utsnitt også, men jeg liker nok enda bedre at du er så tett på her. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Flott bølgebilde! Fine farger, god komp, flott frysing av bølgespruten og godt eksponert. Tett på, og ikke minst den fine vinklingen, gjør at dette skiller seg ut fra andre bølgebilder. Kunne kanskje vært fint med litt større utsnitt også, men jeg liker nok enda bedre at du er så tett på her. Tusen takk - kjekt at det falt i smak Lenke til kommentar
karoald Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Får følelse av "monster"bølge-----flott bilde Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 wow!! Her begynner jeg virkelig å få en konkurent på bølgebildene mine Sylskarpt og fint og flott grønnfarge på sjøen. Litt synd at du ikke fikk med deg litt mer i toppen, slik at hele bølgespruten hadde kommet med Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 godt formidlet av kraften i havet! liker svært godt det tette snittet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Nydelig.Tips må bli å leke litt med lengre lukkertider? Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Første tanke er var kraft! som siden leder tankene til bølgekraft, som vi sikkert kommer til å utnytte i fremtiden. 178mm så ble du nokk ikke våt alikevel Liker komposisjonen og fargene. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Får følelse av "monster"bølge-----flott bilde Tusen takk wow!! Her begynner jeg virkelig å få en konkurent på bølgebildene mine Sylskarpt og fint og flott grønnfarge på sjøen. Litt synd at du ikke fikk med deg litt mer i toppen, slik at hele bølgespruten hadde kommet med Tusen takk Jeg kuttet litt i toppen av bilde godt formidlet av kraften i havet! liker svært godt det tette snittet. Tusen takk Nydelig.Tips må bli å leke litt med lengre lukkertider? Tusen takk - skal nok prøve det ja Første tanke er var kraft! som siden leder tankene til bølgekraft, som vi sikkert kommer til å utnytte i fremtiden. 178mm så ble du nokk ikke våt alikevel Liker komposisjonen og fargene. Takker for kommentaren Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Naturkreftene - intenst og nært formidlet! Dyktig fotograf! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg