Fransgjerde Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Solstreif Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Mulig det bare er skjermen min det er noe galt med, men det kan se ut som om fargerom og bitoppløsningen for farger på himmelen ikke er bra? Det virker ganske skjoldet. Men selve bildet faller godt for meg - liker det tunge uttrykket. 1 Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Flott stemningsfult bilde! Kan så vit ane fjellene i bakgrunnen. Syns du har fanget noen fine farger, og en fin stemning her. 1 Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Fantastisk stemning og for et lys 1 Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det var skjermen min som ikke var helt topp. På Mac'en så det helt topp ut! 1 Lenke til kommentar
Fransgjerde Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Det var skjermen min som ikke var helt topp. På Mac'en så det helt topp ut! Så bra Jan,jeg begynnte og lure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg