Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

eggløsning under sex etter angrepille. ny angrepille?

MilKman'

Anbefalte innlegg

Halo.

Lørdag som var sprakk kondomet under sex, og fruen måtte ta angrepille.

Når vi istad hadde sex sprakk det igjen, men da kom eggløsningen etter den forrige angrepillen.

Må hun ta ny angrepille?

Og vi diskuterer hvor mange angrepille man kan ta for det er farlig. Er feks 5 på 1 måned farlig?

Hva med 5 på 2 måneder?

Endret av MilKman'
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet desverre ingenting om akkurat det men en annen ting er:

Dere bør vurdere å skaffe en annen type prevensjon, det er definitivt ikke godt for kroppen å få slike doser hormoner.

Hvor farlig det er tørr jeg ikke gi et svar på, og jeg anbefaler dere å spørre en lege.

Endret av Jofred
Lenke til kommentar

Jeg vet desverre ingenting om akkurat det men en annen ting er:

Dere bør vurdere å skaffe en annen type prevensjon, det er definitivt ikke godt for kroppen å få slike doser hormoner.

Hvor farlig det er tørr jeg ikke gi et svar på, og jeg anbefaler dere å spørre en lege.

Nei for guds skyld vi bruker ikke angrepille som prevensjon. Det med hvor mange som er farlig angår ikke oss, men noen andre, så jeg spør egentlig for det andre paret som heller ikke vet!

Lenke til kommentar

Blødning kan komme av noe helt annen enn eggløsning, men det kan også være eggløsning. Umulig å si med mindre hun har tatt noen eggløsningstester eller har svært regelmessig syklus.

Uansett, JA hun bør ta ny angrepille. Og ja, de pillene kan påvirke de naturlige hormonene i kroppen hennes, så hun bør skaffe seg p-piller istedet for å ta disse. (Eller p-plaster, p-ring eller p-stav om hun ikke ønsker noe hun må styre med hver dag.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...