Gå til innhold

EL: Manchester United - Athletic Bilbao


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det bare jeg, eller hørte jeg helt feil? Klagde de på De Geas opptreden rundt 3-1 målet?

Og hva faen var det med "frisparket" de fikk før målet?

 

 

For øvrig var det en fortjent seier, men kjip måte den kom på.

Kommentatoren presterte å klage på De Gea i den situasjonen. Tror ikke de gjorde det i studio. Helt latterlig. Ørsmå marginer unna å gjøre en gigantisk dobbeltredning.

Lenke til kommentar

Var det bare jeg, eller hørte jeg helt feil? Klagde de på De Geas opptreden rundt 3-1 målet?

Og hva faen var det med "frisparket" de fikk før målet?

 

 

For øvrig var det en fortjent seier, men kjip måte den kom på.

Kommentatoren presterte å klage på De Gea i den situasjonen. Tror ikke de gjorde det i studio. Helt latterlig. Ørsmå marginer unna å gjøre en gigantisk dobbeltredning.

 

Helt på trynet. De Gea var stor i dag, og gjorde en fantastisk jobb også der. Rafael derimot, står og sover når han muligens kunne gjort noe med situasjonen.

Lenke til kommentar

Mourinho, vær vår frelser.

For guds skyld, nei.

Enig. Mourinho er god, men jeg vil ikke ha en så usympatisk, stormannsgal og narsissistisk trener i United. Da tar jeg faktisk heller til takke med et par færre troféer.

 

Når det er sagt finnes det noen alternativer til Mourinho som er av lignende kaliber.

Lenke til kommentar

Hvem vant?

 

Den der er virkelig blitt utvannet og gammel nå. Du er smart nok til å spørre her hvem som vant, men har ikke kapasitet til å stikke innom VG eller andre nettaviser eller United.no eller noenting.

 

Ser jo hva du prøver på, men ikke spørr om akuratt det samme hver eneste gang da, finn på noe annet også og få litt variasjon.

Lenke til kommentar

Mourinho, vær vår frelser.

For guds skyld, nei.

Enig. Mourinho er god, men jeg vil ikke ha en så usympatisk, stormannsgal og narsissistisk trener i United. Da tar jeg faktisk heller til takke med et par færre troféer.

 

Når det er sagt finnes det noen alternativer til Mourinho som er av lignende kaliber.

 

Hmmm.

Lenke til kommentar

Mourinho, vær vår frelser.

For guds skyld, nei.

Enig. Mourinho er god, men jeg vil ikke ha en så usympatisk, stormannsgal og narsissistisk trener i United. Da tar jeg faktisk heller til takke med et par færre troféer.

 

Når det er sagt finnes det noen alternativer til Mourinho som er av lignende kaliber.

Hmmm.

Du må gjerne utdype.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...