Tåkefyrste Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det er bare to gode lag i Spania. Athletic og Barcelona. Ah, skjønner. Det er derfor Real Madrid suverent topper tabellen? 3 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 + Rafael er verdens raskeste menneske. + Anderson var frisk, energisk. Hadde gode taklinger, god distrubitør, villig. + Streamen min stoppa i det 80. minutt, så jeg slapp å se resten. + De Gea med nok en srøken match. + Jeg har halvannen liter med Solo her. + Jeg har fri frem til mandag. + Skal snart legge meg. 1 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Arsenal spiller 3-0 mot selveste Milan og går nesten videre, mens United blir fullstendig rundspilt både av Basel og Bilbao. Klasseforskjell. Endret 8. mars 2012 av Simenrf Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Snipp snapp snute. Herreli, samtlige United supportere på OT i dag burde fått pengene sine returnert tilbake + eventuelt flybillett hjem, det her er rett og slett så dårlig og pinlig at jeg ikke har ord. Ute av FA, CL, Ligacup og EU Ligaen. Laget er ikke bedre. Det er bare nok et eksempel på hvor lav kvalitet det er på topplagene i premier league i år. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Arsenal spiller 3-0 mot selveste Milan og går nesten videre, mens United blir fullstendig rundspilt både av Basel og Bilbao. Klasseforskjell. Selveste Milan. Du er verdens største trollejente. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 HVA I HÆLVETTE! Ballen ligger på 5m og ingen gidder å ta den? Stakkars De Gea Legger meg knust Pensjoner deg til sommeren eller bruk penger. Booooooooooooooo Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Haha, kommentatoren på streamen er jo helt tullerusk, han må da forstå at det er ikke Munain som er så jævlig god, men United som presterer veeeldig dårlig ikveld... EDIT: Straffebom gjelder vel som 1-4.. Endret 8. mars 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 HOPE IN THE HANGING SNØR Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Latterlig dårlig av Rafael. Skulle betalt mye for å høre slakten han får av Sir Alex etter kampen. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ikke søren meg om dette laget her har sjangs til å vinne noe i år. Jeg begynner nesten å lure på om de bare tapte med vilje. Lærte du virkelig ingenting av Baselkampen, Ferguson? Har ikke sett noe så elendig siden 1-0 tapet borte mot Burnley. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Rafael provoserer meg enormt. Hvor mye tjener han egentlig? Så gidder han ikke løpe 2 meter ekstra for å klarere en ball. Håper Phelan tar fram balltreet etter kampen og grisebanker både spillere og SAF. Dette her begynner å bli patetisk nå. de Gea får lov å dra hjem uten skade. Klassekeeper. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Nå begynner jeg å bli redd, hvis du ser på borte og hjemme-statistikken til Bilbao i serien kan vi regne med at United er ute nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Flott. En fin kveld. Ja, ikke sant. Nå er vi enda nærmere PL-trofeet? Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ikke første gang Rafael driter seg ut i Europa. Send han og broren tilbake til Brasil. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tredje kampen jeg ikke fikk sett i år, alle tre har endt med etmålstap. *sukk* Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Herregud som jeg irriterer meg over SAMTLIGE i viasats fotballstudio, trønderdialekt, gubbete stil, håpløs kommentering osv osv. Herre og derre, jeg spyr. Endret 8. mars 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Og hva er galt med trønderdialekt? Synes det er flott det brukes flere dialekter i sendinger på TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå