Teipball Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Skal vi tippe en eller to kjempesjanser tl Athletic før 65 min, før United setter inn 2-1? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Pissa på og fullstendig ydmyket av Bilbao. Gir kampen 10min til, blir vi ikke moderat bedre så går jeg å legger meg, for dette er ikke verdt å lide over Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Nei, det var det nok ikke. Men jeg er helt enig i at De Gea er god på TV-redninger. Hadde jo vært småkleint om han ikke kjørte på med TV-redninger når han først er på TV, da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Håper du har lagt deg Game. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Oscar De Marcos, fyfaen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Så ut som en liten offside? Uansett Barca-kvalitet over det målet og Sleivdal over forsvaret. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Og Premier Leagues "dårligste keeper" viser seg fram igjen. Var det du kloffsk som gav han det kallenavnet? Nei, det var det nok ikke. Men jeg er helt enig i at De Gea er god på TV-redninger. Ok. Bare siterer deg jeg: Hvilke keepere i PL er egentlig dårligere enn De Gea?? Jeg sliter med å komme på noen. de Gea har vist seg om en av de beste keeperne i ligaen den siste tiden. Gleder meg til han får noen år på baken og vi sitter med verdens beste keeper. Endret 8. mars 2012 av banansplitt™ 5 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Herregud så dårlig vi spiller. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Snipp snapp snute. Herreli, samtlige United supportere på OT i dag burde fått pengene sine returnert tilbake + eventuelt flybillett hjem, det her er rett og slett så dårlig og pinlig at jeg ikke har ord. Ute av FA, CL, Ligacup og EU Ligaen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Og Premier Leagues "dårligste keeper" viser seg fram igjen. Var det du kloffsk som gav han det kallenavnet? Nei, det var det nok ikke. Men jeg er helt enig i at De Gea er god på TV-redninger. Ok. Bare siterer deg jeg: Hvilke keepere i PL er egentlig dårligere enn De Gea?? Jeg sliter med å komme på noen. de Gea har vist seg om en av de beste keeperne i ligaen den siste tiden. Gleder meg til han får noen år på baken og vi sitter med verdens beste keeper. Er lov å håpe. Fyren er god på langskudd, men når det kommer til feltarbeid sliter jeg fortsatt med å finne noen som er dårligere. Snipp snapp snute. Herreli, samtlige United supportere på OT i dag burde fått pengene sine returnert tilbake + eventuelt flybillett hjem, det her er rett og slett så dårlig og pinlig at jeg ikke har ord. Ute av FA, CL, Ligacup og EU Ligaen. Flaks at det er nesten tomt på tribunene da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Og Premier Leagues "dårligste keeper" viser seg fram igjen. Var det du kloffsk som gav han det kallenavnet? Nei, det var det nok ikke. Men jeg er helt enig i at De Gea er god på TV-redninger. Ok. Bare siterer deg jeg: Hvilke keepere i PL er egentlig dårligere enn De Gea?? Jeg sliter med å komme på noen. de Gea har vist seg om en av de beste keeperne i ligaen den siste tiden. Gleder meg til han får noen år på baken og vi sitter med verdens beste keeper. Er lov å håpe. Fyren er god på langskudd, men når det kommer til feltarbeid sliter jeg fortsatt med å finne noen som er dårligere. Lol? Det er jo langskudd han absolutt er dårligst på. Prøv å følg med litt før du skal uttale deg. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Nesten tomt? Du er SÅ svaksynt altså? 1 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Overrasker meg ikke om det står 1-4 eller 1-5 ved slutt. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Lol? Det er jo langskudd han absolutt er dårligst på. Prøv å følg med litt før du skal uttale deg. Nei, han er elendig i felt på corner og andre situasjoner der han skal ut og bokse. Han er, som nevnt over, god på tv-redninger. F.eks frisparkredningen på tampen av kampen mot Liverpool. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Håper du har lagt deg Game. Har ikke det veitdu, dumstridig som jeg er. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Det er bare to gode lag i Spania. Athletic og Barcelona. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Lol? Det er jo langskudd han absolutt er dårligst på. Prøv å følg med litt før du skal uttale deg. Nei, han er elendig i felt på corner og andre situasjoner der han skal ut og bokse. Han er, som nevnt over, god på tv-redninger. F.eks frisparkredningen på tampen av kampen mot Liverpool. Nei, han har hatt noen av dem, ja. Men blunderne hans kommer som regel på langskudd, noe han var dårligst på i Primera også. Corner- og innleggs-situasjonene kommer av fysikken hans. Hans store styrke er shot-stopping, noe han redder oss på gang på gang. Baller fra motstanderen som egentlig skal i mål, men som han greier å presse utenfor. Etter min mening en av PLs beste keepere. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Pinlig forestilling av United. Med en ordinær målvakt ville resultatet blitt svært stygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå